تجمع بزرگ مردمی و عزاداری در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از تجمع بزرگ مردمی و عزاداری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی سیدالشهدا خدمت و هیئت همراه در این حرم مطهر خبر داد.

امیرعباس حقیقی‌نیک گفت: تجمع بزرگ مردمی و عزاداری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی سیدالشهدا خدمت و هیئت همراه، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱ شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی، استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش وسرگرد فنی بهروز قدیمی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آیین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار