با دستور شهید رئیسی، مراکز سلامت روان جامعه‌نگر ۵ برابر شد

مدیرکل دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در پیامی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت و عنوان کرد با دستور شهید رئیسی، مراکز سلامت روان جامعه‌نگر ۵ برابر شد.

مدیرکل دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور نوشت: 

درگذشت شهادت گونه‌ی عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رییسی برای مردم ایران و دلدادگان راه حق، عمیقا ناراحت کننده بود. خصوصا که مردی از میان ما رفت که واقعا به خدای خود مومن و به عمل صالح، مقید بود. مردی که برای خدمت به مردم خستگی نداشت از نوجوانی تا کنون، در هر منصبی که قرار گرفت، خدمت کرد و عدالت ورزید.

درست است که ایشان به همه‌ی بخش‌های کشور اهتمام ویژه داشت، اما مجموعه بزرگ سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد کشور، به طور ویژه و حداقل در سه مساله‌ی اصلی، به طور مستقیم مدیون این شخصیت بزرگوار است: 

اولا توسعه‌ی مراکز سراج (سلامت روان جامعه نگر) با دستور صریح شخص ایشان در ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا کنون به حد ۵ برابر دهه گذشته رسیده است و پیگیری دستور ادغام ایشان این خدمت را برای کشور پایدار خواهد کرد. همت و نام بلند و سراسر نور ایشان با نام سراج برای ما همایند شد و مجموعه سلامت روانی ـ اجتماعی و اعتیاد کشور این خدمت بزرگ ایشان را از یاد نخواهد برد.

ثانیا تحول محتوایی برنامه‌ها مبتنی بر فرهنگ اسلامی-ایرانی که دستور ایشان بود و هم اکنون در پیشرفت نزدیک ۸۰ درصدی و در آستانه‌ی اجرای آزمایشی است، خدمتی استثنایی است که نام توحید و فرهنگ الهی و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را محور برنامه‌های علمی بهداشت روان کشور خواهد نمود.

ثالثا تلاش برای حراست و حمایت از خانواده خصوصا در ابتکار «جنبش جهانی تعهد به خانواده» که در گردش کار مشخص با دفتر سلامت روانی-اجتماعی و اعتیاد انجام شد و به انتشار آن سند راهبردی و حرکت به سوی اجرای رویداد‌های علمی و سیاسی مرتبط با آن منجر شد، حرکتی مبارک در تقابل با روایت‌های ساختگی از خانواده، ازدواج، جنسیت و امر جنسی به عنوان فاکتور‌های محافظت کننده‌ی سلامت روان ـ اجتماعی است که امید آن می‌رفت که در اجلاس امسال سازمان ملل، نتیجه‌ی اقدام آن برای کشور‌های دنیا توسط ایشان گزارش شود.

عمر کوتاه و البته پربرکت مدیریت جهادی، شبانه روزی و متواضعانه‌ی ایشان و سحر‌های پرشور و پراز گریه و تضرع اش، درس بزرگی برای ماست که می‌توان در عمر‌های کوتاه مدیریتی برای خدا کار کرد، به نتیجه رساند و به آغوش رحمت خدای متعال و اولیای الهی ملحق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار