برگزاری اولین یادواره شهدای غریب در استان یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اولین یادواره شهدای غریب رژیم بعث عراق در مرداد ماه برگزار می‌شود.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بیست و چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد گفت: در خصوص یادواره شهدای غریب اسرای گرانقدری که در زندان‌های رژیم بعث عراق مظلومانه زیر شکنجه‌های بعثیان عراقی به شهادت رسیدند مقرر شد که در مرداد ماه و در ایام سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور ایران اسلامی این یادواره برگزار شود. 

وی افزود: در این خصوص تمامی دستگاه‌ها موظف شدند که حمایت و پشتیبانی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر شدند این یادواره که اولین یادوراه شهدای غریب در استان یزد است را داشته باشند.

عزیزی به نصب تمثال مبارک شهدا در معابر اصلی سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان یزد که تا الان در معابر اصلی مخصوصا در بلوار‌ها و میادین نصب نشده، به زودی با حمایت شهردار، شورای اسلامی شهر یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری یزد این اتفاق بسیار خوب رقم بخورد و خواسته مردم شهید پرور شهر دارالعباده یزد و مخصوصا خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران تحقق پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان افزود: درخصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های روز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نیز تصمیم گیری شد که این مراسمات در سطح استان باحضور پرشور مردم شریف استان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار