دوبانده سازی فاز اول جاده زرند _کوهبنان سرعت می‌گیرد

 فرماندار زرند با حضور در دفتر مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار سرعت بخشیدن به پروژه دوبانده سازی جاده زرند _کوهبنان گردید.

فرماندار زرند با حضور در دفتر مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار سرعت بخشیدن به پروژه دوبانده سازی فاز اول جاده زرند _کوهبنان گردید.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این نشست با تشکر از حمایت‌های مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در همراهی با تخصیص اعتبارات سال ١۴٠٣ و نگاه ویژه ایشان به وضعیت راه‌های شهرستان و حادثه خیز بودن محور‌های مواصلاتی زرند _مسجد ابوالفضل و زرند _سیریز خواستار بازدید دکتر وحیدی از پروژه‌های در حال انجام شهرستان بویژه دوبانده سازی فاز اول جاده زرند به سمت مسجد ابوالفضل شد.

وی کمبود امکانات و ماشین آلات پیمانکاران راه شهرسازی استان را دلیل کندی پروژه یاد شده عنوان نمود و خواستار چاره اندیشی استان در سرعت بخشیدن به این پروژه گردید.

محمد رضا وحیدی مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تشریح فرایند جذب اعتبار در سال جاری و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به بستر و موقعیت شهرستان زرند امیدواریم با جذب اعتبارات صنایع بتوانیم بودجه تخصیص یافته به شهرستان زرند را محقق سازیم و در خصوص وضعیت محور‌های حادثه خیز شهرستان زرند و پروژه یاد شده با فوریت تصمیم گیری می‌گردد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.