کتایون سیف الهی:

حضور ستاره های سینما در تئاتر کمک به گیشه است

بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون گفت:حضور ستاره های سینما در تئاتر به گیشه کمک کرده و شرایط رشد کافی در فن بیان و اجرا را برای آن ها فراهم می کند.

کتایون سیف الهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور ستاره های سینما در تئاتر درگفتگو به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:متأسفانه بسیاری از تئاتری ها مخالف حضور ستاره های سینما در تئاتر هستند که برخلاف تصور،حضور آنان کمک بسیاری به گیشه و تئاتر می کند.
وی افزود:این سم پاشی ها و حسادت ها بیشتر از سوی خود بازیگران عرصه های تئاتر،سینما و تلویزیون است.
سیف الهی اظهار داشت:ما باید در راستای پیشرفت در عرصه های مختلف بازیگری بدون هرگونه کینه نسبت به یکدیگر،در تلاش باشیم و دست از سم پاشی برای یکدیگر برداریم.
وی اظهار داشت:"میکائیل شهرستانی" به خوبی در صحنه تئاتر درخشید و این درخشش را در آثار تلویزیونی و سینمایی صد چندان کرد.
وی ادامه داد:هنرمندان تئاتری باید مراقب باشند که با ورودشان به عرصه سینما چیزی از وجهه هنری آن ها مبنی بر عدم آشنایی با مدیوم های تلویزیون کم نشود که خوشبختانه بیشتر هنرمندان عرصه تئاتر با مدیوم ها آشنا هستند.
بازیگر نقش "شبنم"در سریال "قلب یخی" تصریح کرد:بعضی از ستاره های سینما با کار تئاتر آشنا نبوده و با حضور و کسب تجربه از پیشکسوتان این عرصه، موفق و این رفع خواهد شد.
وی اظهار داشت:معتقدم تئاتری ها برخلاف نظر عده ای از بازیگران سینمایی،در سینما بسیار زیبا درخشیدند و این امر به فن بیان و توانمندی و سال ها کار و خاک صحنه خوردن، برمی گردد.
وی خاطرنشان کرد:حضور بازیگران سینما در تئاتر کمک بسیاری به آن ها در جهت درخشش و جلوه بیشتر در ستاره بودنشان می کند،اما باید بتوانند غرور و حسادت را در حاشیه قرار داده و آن را فراموش کنند.
گفتنی است؛سیف الهی در سریال "قلب یخی" به جای "شبنم"،در فیلم سینمایی "خواب های دنباله دار" به جای "ناظم"،در سریال "کلانتر"، و نمايش های "دشمن مردم" به کارگردانی "اکبر زنجانپور"،"سلامان و ابسال" به کارگردانی "مهدی شمسایی"،"قهقرا" به کارگردانی "علیرضا خوش بیک" و در نمایش "کبود" نیز به کارگردانی "خوش بیک" در جشنواره "ماه" ایفای نقش کرده است.
همچنین؛سیف الهی در تئاتر "آتش در ارغوان" به کارگردانی "شعله پاکروان" جایزه نقش اول زن را از آن خود کرد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار