مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به تفاوت تنوع محصول در میادین میوه و تره بار گفت: مشکل اصلی کمبود وسعت و متراژ است.

۱۵ مرکز به میادین میوه و تره بار تهران افزوده می‌شود/ کمبود جا مانع اصلی تنوع محصولسعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تا آخر سال بین ۱۰ تا ۱۵ بازار عرضه میوه و تره بار در سطح شهر تهران اضافه و فعال خواهد شد، گفت: در حال شهر تهران ۲۴۶ مرکز عرضه میوه و تره بار دارد که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده آن‌ها را افزایش خواهیم داد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در برخی از میادین تنوع محصول بسیار محدود است، افزود: در تلاش هستیم تا بیشتر کالا‌های مورد نیاز مردم را که پر فروش هستند تهیه کنیم تا مشکلی در تأمین اقلام اساسی آن‌ها رخ ندهد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مسئله اصلی در تنوع محصولات میوه و تره بار، برخورداری از وسعت و متراژ مناسب است و اگر این موضوع حل شود، تنوع کالا هم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار