مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در جمع خبرنگاران خبرداد؛

عرضه ۳۰ هزار رأس گوسفند در ۲۴ مرکز بهداشتی سطح تهران+ قیمت دام زنده عید قربان

راد گفت: با فرارسیدن عید قربان طی امروز و فردا ۳۰ هزار رأس گوسفند در ۲۴ مرکز بهداشتی سطح تهران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار صبح امروز در حاشیه راه‌اندازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در میدان کتاب گفت: ۲۴ مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در سطح تهران و مناطق ۲۲ گانه شهرداری مستقر شده‌اند و طی امروز و فردا وام بهداشتی را به شهروندان عرضه می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه فقط در منطقه ۳ جایگاهی برای عرضه دام نداریم، گفت: در مجموع ۳۰ رأس گوسفند در آن ۲۴ مرکز عرضه و قربانی خواهد شد و شهروندانی که تمایل به قربانی کردن در این محل نداشته باشند، می‌توانند به محله دلخواه خود ببرند.

وی افزود: مزیت جایگاه‌های عرضه دام ما در این است که دامپزشکان در محل حضور دارند و در قلب و بعد از ذبح مراحل آن را نظارت می‌کنند و در هر مرحله که تشخیص بدهند دام دارای بیماری است به قرنطینه منتقل می‌شوند.


بیشتر بخوانید: عرضه کالاهای اساسی با 50 درصد تخفیف در میادین میوه و تره بار


راد با بیان اینکه در این محل امروز با قیمت هرکیلو ۴۷ هزار تومان انجام می‌شود، اظهار کرد: هر رئیس اتحادیه و دامداری که دام خود را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد ما حاضریم که دام او را بپذیریم و در اینجا عرضه کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار خاطر نشان کرد: چنانچه در هر مرحله دامپزشک تشخیص دهد که لاشه دام ناقل بیماری است، قرامت آن پرداخت شده و با دام سالم تحویل می‌شود.

وی افزود: کلیه مراکز ما امروز تا ساعت ۱۹ و فردا تا ساعت ۱۷ اقدام به ارائه خدمات فروش و ذبح گوسفند می‌کنند.

راد با بیان اینکه پارسال ۲۰ هزار رأس دام عرضه شد و امسال ۳۰ هزار راس عرضه می‌شود، ادامه داد: کلیه خدمات در این مراکز رایگان است و ما در اینجا فقط موضوع قربانی و یا اهدای گوشت قربانی را داریم.

انتهای پیام/

دامپزشکان در جایگاه های عرضه دام حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
خدا لعنت تون کنه همچین میگه 47000 تومن انگاری 4700 . پارسال دو نفری یه گوسفند خریدیم الان باید ده نفری یه گوسفند بخری
آخرین اخبار