مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:

مردم تا جای ممکن از سرویس‌های غیرحضوری مخابرات استفاده کنند

محمد رضا بیدخام گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا، مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی، حتی الامکان از درگاه های غیرحضوری استفاده کنند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، محمد رضا بیدخام، با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور و شدت یافتن شیوع این ویروس, ضروری است مشتریان تمامی خدمات مخابراتی خود را از درگاه های غیرحضوری این شرکت دریافت کنند.

وی عدم حضور مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت در مراکز و دفاتر مخابراتی در شرایط کنونی را ضروری دانست و اظهار داشت: بر اساس لزوم فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان در مراکز ارائه خدمات, لازم است برای دریافت هرگونه خدمتی از درگاه های غیرحضوری استفاده شود تا با این اقدام, کمک قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشد.

بیدخام، شرکت مخابرات ایران را در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو دانست و افزود: این شرکت, همواره تلاش کرده است مشتریان, دریافت هرگونه خدمات مخابراتی را از طریق درگاه های الکترونیکی انجام دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،با اعلام درگاه های غیر حضوری این شرکت در سراسر کشور گفت : ۲۰۰۰ ،۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، مخابرات من، کد ussd*۲۰۲۰#، e-Care مشتریان adsl.tci.ir و پرتال شرکت مخابرات ایران www.tci.ir از جمله درگاه‌های است که خدمات مورد نیاز مشتریان را بدون حضور آنان در مراکز خدمت ارایه می دهند . 

وی تصریح کرد : از جمله خدمات قابل ارایه توسط این درگاه خرید سرویس‌های VDSL ،ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویس‌های اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی ، خرید سرویس‌های VDSL، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت، تست سرعت دسترسی به سامانه "مخابرات من"، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد- ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت، خرید سرویس اینترنت پرسرعت است .

بیدخام همچنین ارایه خدمات پرداخت قبض تلفن ثابت، پرداخت قبض (قبض میان دوره/ قبض پایان دوره) (قبض تجمیعی)، مشاهده ریز هزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل : انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره گیری سریع )، (قطع و وصل تلفن)، (درخواست تغییر آدرس مکاتبات)، (باز و بسته کردن صفر دوم)، (درخواست کشف مزاحم)، (اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، مدیریت درخواست تلفن ثابت و سرویس‌های ارزش افزوده را از دیگر موارد برای درگا‌ه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
وقتی برای پرداخت قبض از اینترنت استفاده می کنی و بعد چند روز پرداخت ثبت میشه ، و بدون اطلاع سرویس قطع کنن ، چند روز تلفن قطع باشه و اینترنت نداشته باشی ، و کارکنان فقط از شنبه تا 4 شنبه ساعت اداری پاسخگو باشن البته بیشتر مواقع بعد از چند بوق آزاد اشغال خواهد شد خط در ساعات اداری ، و در صورت جواب دادن ارجاع به خدمات مرکز شهر نه منطقه ، پیشنهاد بنده این است که یا قیدشو بزنید یا از اول مراجعه کنید به محل اصلی و خودتونو اذیت نکنید البته بنده مراجعه هم کردم برای قطعی خطم 1 هفته خطم قطع بود ولی آخرم معلوم نشد چرا؟ بنده خطم بستانکارم بود.