شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند با ایجاد خلاقیت در برگزاری مراسم و مناسبت ها، نسل جوان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی مانوس‌تر کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورای با هدف هماهنگی و انسجام برای فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی به وجود آمده است.

او با بیان اینکه هدف متعالی و بلند مدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبیین و عملی شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: برای انسجام و همچنین ختم کلام در تمامی تصمیم گیری‌های تبلیغی که عموما جنبه فیزیکی و حضور عموم دارد وجود چنین شورایی ضروریی است.

آینه دار حماسه ۹ دی ۸۸ را نقطه عطف فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در آن زمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانست تمامی مردم و دستگاه‌ها و دولت را در تحقق یک حرکت خودجوش مردمی در کمترین زمان ممکن هماهنگ کند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر پایه‌های نظام را مردم و سپس مسئولان ببینیم این شورا می‌تواند با تصمیمات اساسی خود این ۲ پایه را با برنامه‌های خاص و خلاقیت‌های موثر به یکدیگر نزدیک کند، گفت: هر قدر ملت و مسئولان به هم نزدیک‌تر شوند تحکیم وحدت بهتر رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید رویکرد خود را گسترده‌تر کند، افزود: این شورا صرفا از رویکرد هماهنگی در مقاطع خاص به رویکرد تعامل بیشتر و همه جانبه برای تمامی لحظات و زمان‌ها بین دستگاه‌های مختلف بپردازد در این صورت می‌تواند از مقطعی بودن مراسمات جلوگیری و جنبه‌های مختلف آرمان‌های انقلاب را با ظرفیت هماهنگی که دارد پیگیری کند و در به ثمر رسیدن آن موثر واقع شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: امروز شورای هماهنگی در واقع هماهنگی جبهه‌ای را برعهده دارد که اگر این جبهه را صرفا چند مراسم عمومی ببینند قطعا از دیگر بخش‌هایی که دشمن حمله می‌کند غافل خواهد ماند و اگر گستردگی هجوم دشمن را بیشتر درک کند قطعا از این ویژگی خاص بودنش در این برهه از زمان که همان حضورش در خط مقدم جنگ امروز است بهتر استفاده خواهد کرد.

آینه دار با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید آسیب شناسی را در زمینه‌های مختلف انجام دهد، گفت: با توجه به اینکه همیشه جوانان هستند که نماد‌های کشور را تقویت می‌کنند امروزه ما باید مراسم‌های مختلف در عین حفظ هویت و آرمان‌های انقلاب در راستای تفکرات دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها و هشتادی‌ها برگزار کنیم.

صداوسیما از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار