سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

حمايت جبهه مردمي اصلاحات از روحاني براي تشكيل دولت تدبير و اميد

دبيركل جبهه مردمي اصلاحات گفت: اکثريت اصلاح‌طلبان که به دنبال اعتدال هستند از روحاني حمايت کرده و ما نيز طبق حمايتي که از قبل انجام داده‌ايم باز هم حمايت خود را ادامه خواهيم داد تا دولت تدبير و اميد با دستان روحاني تشکيل شود.

"محمد زارع فومني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مردمي اصلاحات حمايت خود را از "حسن روحاني" اعلام کرده و تمامي ستادهاي خود را در سطح کشور به کار خواهد گرفت تا وي بتواند رئيس جمهور دولت يازدهم باشد.

وي ادامه داد: اکثريت اصلاح‌طلبان از روحاني حمايت کرده و ما نيز طبق حمايتي که از قبل انجام داده‌ايم باز هم حمايت خود را ادامه خواهيم داد تا دولت تدبير و اميد با دستان روحاني تشکيل شود.

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينکه ما از دولت اعتدال‌گرا حمايت خواهيم کرد، گفت: در شوراهاي شهر نيز جبهه اصلاحات ليست 27 نفره‌اي را در تهران با شعار "تعهد، تخصص و انديشه ايراني" و البته با سرليستي افرادي چون ابراهيم اصغرزاده، محسن بهرامي، حشمتيان و الهه راستگو اعلام كرده است.

فومني خاطر نشان کرد: تبليغات اصلاحات در سايتي به نام Gm Eslahat طراحي کرده تا مردم بتوانند با جبهه مردمي اصلاحات ارتباط برقرار کرده و بتوانيم حماسه سياسي را رقم بزنيم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.