سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های باستان‌شناسی و مردم‌شناسی

پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری و سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی دانشگاه ها در تولید کتابهای مبنایی در حوزه های باستان شناسی و مردم شناسی همکاری می کنند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری؛ بر اساس تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری و سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی دانشگاه ها دو طرف در زمینه فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ازجمله تولید کتابهای مبنایی در حوزه های باستان شناسی و مردم شناسی همکاری می کنند.این تفاهمنامه به امضای سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی دانشگاه ها رسید.

بر اساس این تفاهمنامه دو طرف در زمینه های تحقیق ، تألیف و ترجمه کتابهای مبنایی و تحقیق ، تألیف و تدوین کتابهای درسی رشته های مورد نیاز ومرتبط و چاپ ،نشر و توزیع آثار مشترک با در نظر گرفتن امکانات همکاری خواهند کرد . 

طراحی واجرای طرح های تحقیقاتی در زمینه تولید کتاب های مبنایی در حوزه های باستان شناسی، مردم شناسی و سایر حوزه های تخصصی پژوهشگاه و نشر الکترونیکی از دیگر زمینه های همکاری دوطرف در این تفاهمنامه است .  

این تفاهمنامه هیچگونه تعهد مالی برای دوطرف ایجاد نمی کند و تابع قوانین و مقررات موضوعه حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است و تعهدات مالی تنها به موجب انعقاد قراردادهای جداگانه ایجاد خواهند شد.

این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت سه سال اعتبار داشته و پایان اعتبار آن برای طرح های پژوهشی در حال اجرا و یا نیمه تمام تأثیری نخواهد داشت .


انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.