سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگری که سفر شهرت خود را از دریا آغاز کرد

کیت وینسلت بیشتر برای بازی در یک نقش مکمل در فیلم احساس و حساسیت (۱۹۹۵) با کارگردانی انگ لی و بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک به شهرت رسید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ کیت الیزابت وینسلت متولد ۵ اکتبر ۱۹۷۵ بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود و جوانترین فردی است که شش بار نامزدی اسکار را بدست اورده است و یکبار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم کتاب‌خوان (۲۰۰۸) شده است. او همچنین برنده جایزه‌های متعدد از انجمن بازیگران، اکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبو عات خارجی هالیوود بوده است. او دو بار نیز نامزد دریافت جایزه امی برای بازی در فیلم‌های تلویزیونی گردیده است، او یکی از این جوایز را برای بازی در نقش اصلی سریال کوتاه میلدرد پیرس بدست اورد. او در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه سزار به صورت افتخاری شد. او همچنین از معدود بازیگرانی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه سرگرمی امریکایی بزرگ (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی است) شده است.

وینسلت درام را از کودکی مورد مطالعه قرار داده بود و کار خود را در تلویزیون بریتانیا در سال ۱۹۹۱ اغاز کرد. اما اولین فیلم سینمایی کامل که او در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (۱۹۹۴) بود. وینسلت برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت. او بیشتر برای بازی در یک نقش مکمل در فیلم احساس و حساسیت (۱۹۹۵) با کارگردانی انگ لی و بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک به شهرت رسید. این فیلم در آن زمان پرفروشترین فیلم جهان بود.

از سال ۲۰۰۰ به بعد بازی وینسلت برای فیلم‌هایی نظیر: قلم‌پرها (۲۰۰۰)،آیریس (۲۰۰۱)،درخشش ابدی یک ذهن پاک (۲۰۰۴)،در جستجوی نورلند (۲۰۰۴)،بچه‌های کوچک (۲۰۰۶)،کتاب‌خوان (۲۰۰۸) و جاده انقلابی (۲۰۰۸) همواره نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده است. دیوید ادلستین در مجله نیویورک از او به عنوان "بهترین بازیگر انگلیسی زبان نسل خود" یاد کرده است. همچنین بزرگترین موفقیت حرفه‌ای-تجاری وی فیلم کمدی رمانتیک تعطیلات و انیمشین بر آب رفته (که هردو محصول ۲۰۰۶ هستند) بوده‌اند.

وینسلت در سال ۲۰۰۰ برنده بهترین آلبوم شنیداری کودکان شد. همچنین او به عنوان یک خواننده در بعضی از موسیقی‌های متن فیلم به همکاری پرداخته است و همچنین در سال ۲۰۰۱ او تک آهنگی به نام "چه می‌شد اگر" (برگرفته از موسیقی متن سرود کریسمس ساخته ۲۰۰۱) منتشر کرد که جنجال بسیاری در میان تک اهنگ‌های چندین کشور اروپایی بر پا کرد. وینسلت دارای صدای مدزو سوپرانو در خوانندگی است.

کیت وینسلت زاده ریدینگ برکشایر انگلستان و دومین فرزند از چهار فرزند سالی آن (موسوم به بریجز) و جان وینسلت می‌باشد. مادر او پیشخدمت و پدرش یک سازنده استخر بود.

کیت وینسلت مطالعه در زمینه تاتر را از سن ۱۱ سالگی در مدرسه تاتر رددروفس شروع کرد. او در سن ۱۲ سالگی در یک تبلیغ تلویزیونی که توسط تیم پاپ فیلمساز کارگردانی شده بود بازی کرد. این تبلیغ محصول جدید کمپانی شوگر پاف بود. تیم پاپ پس از دیدن بازی او گفت:((بازیگری از ابتدا در طبیعت او وجود داشته است.))

وینسلت حرفهٔ بازیگری را با بازی در یک سریال علمی-تخیلی تلویزیونی (که توسط بی‌بی‌سی پخش می‌شد) به نام فصل تاریک (۱۹۹۱) شروع کرد. مخاطب این سریال بیشتر کودکان بودند. این نقش باعث شد که وی در فیلم نگرش انگلوساکسون (۱۹۹۲) برای ایفای نقش پذیرفته شود. او همچنین در یک سریال به سبک کمدی موقعیت با نام برگرد (۱۹۹۲) و همچنین یک قسمت از سریال تلفات (۱۹۹۳) به ایفای نقش پرداخت. تلفات سریالی ساخته بی‌بی‌سی و سبک آن درام پزشکی بود.

در سال ۱۹۹۲ وینسلت برای بازی در فیلم موجودات اسمانی با پیتر جکسون تماس گرفت. وینسلت علاقه‌مند به بازی در نقش جولیت هولم بود، دختر نوجوانی که در قتل مادر بهترین دوستش، پاولین پارکر با (بازی ملانی لینسکی) به او یاری می‌رساند. سرانجام در میان ۱۷۵ دختر دیگر او نقش را از آن خود می‌کند. این فیلم شامل اولین خوانندگی وینسلت نیز می‌باشد. در این فیلم اهنگ سونو آداتی(یک اریتا اثر لا بوهِم) به سبک کاپِلا که کیت وینسلت ان را خوانده است بسیار برجسته است. این فیلم در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و با نقدهای بسیار مثبتی همراه بود. این فیلم همچنین نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی برای جکسون به ارمغان اورد. وینسلت نیز برنده جایزه ایمپایر و انجمن منتقدان فیلم لندن به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. نویسنده روزنامه واشینگتن پُست، دِژان اظهار داست:((وینسلت مانند نقشش یک توپ اتشین بود که در همه صحنه‌های فیلم درخشید. او در این فیلم همراه لینسکی که در نقش پاولین ظریف، ارام ارام می‌سوخت کاملاً هماهنگ بود و با موفقیت رابطه خطرناکشان در فیلم را به تصویر کشید.))وینسلت به عنوان یک فرد بسیار مبتدی می‌نویسد:((در جریان بازی در این فیلم هر انچه که من می‌دانستم این بود که باید کاملاً تبدیل به جولیت بشوم و من به این نقش به صورت چیزی کاملاً آسان نگاه می‌کردم نه به چشم کاری بسیار ترسناک و سخت.))

در سال بعد او برای بازی در نقش کوچک اما اساسی لوسی استیل برای فیلم احساس و حساسیت که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته جین استین تست داد. اما در نهایت وی همراه با اما تامپسون، هیو گرانت و الن ریکمن به ایفای نقش ماریان داشوود پرداخت.انگ لی کارگردان فیلم ابتدا از حمله‌هایی که به بازی وینسلت در موجودات آسمانی شده بود ابراز نگرانی کرد. به همین خاطر او را به انجام ورزش تای چی ترغیب کرد و به او گفت که باید برای ایفای نقش اثار گوتیک جین استن را مطالعه کند همچنین برای وی نیز یک معلم پیانو در نظر گرفت تا وی کاملاً شبیه نقشش شود. بودجه این فیلم معادل ۱۶٫۵ میلیون دلار امریکا بود، چیزی معادل ۲۵٫۵ میلیون دلار حال حاضر. این فیلم پس از اکران به موفقیت تجاری بسیار خوبی رسید و منتقدین نیز نقدهای بسیار مثبتی درباره آن نوشتند. این فیلم چیزی معادل ۱۳۵ میلیون دلار امریکا (چیزی معادل ۲۰۸٫۹ میلیون دلار حال حاضر) فروش کرد. و جوایز مختلفی برای وینسلت به همراه داشت. او برنده یک جایزه بفتا و یک جایزه انجمن صنفی بازیگران شد. همچنین کاندیدای دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز شد.

در سال ۱۹۹۶ وینسلت به بازی در دو فیلم جود و هملت پرداخت. در فیلم جود به کارگردانی مایکل وینترباتم که اقتباسی از رمان جود گمنام اثر توماس هاردی می‌باشد وی به ایفای نقش سو برایدهد می‌پردازد. سو زن جوانی است که طرفدار حقوق زنان است و عاشق پسر عموی خود (با بازی کریستوفر اکلستون) می‌شود. گرچه این فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت اما به هیچ عنوان در گیشه موفق نشد. این فیلم به سختی ۲ میلیون دلار فروش کرد (معادل ۳ میلیون دلار حال حاضر). ریچارد کورلیس در مجله تایم می‌گوید:((وینسلت شایسته ستایش [...] وسواسی دوربین است. او عالی است، یک مدرن گرا که فکرش از زمان خودش جلوتر است. و جود بهترین مورد برای به نمایش گذاشتن استعدادهایش بود.))وینسلت در هملت نقش اوفلیا، معشوقه هملت را بازی می‌کند. کارگردان این فیلم کنت برانا می‌باشد و فیلم اقتباسی از نمایشنامه‌ای به همین نام نوشته ویلیام شکسپیر است. منتقدان نقدهای بسیار خوبی از فیلم کردند و همچنین وینسلت نیز جایزه ایمپایر دوم خود را به خاطر بازی در هملت دریافت کرد.

در اواسط سال ۱۹۹۶ کیت وینسلت شروع به بازی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون کرد. در ابتدا گوئینت پالترو و کلیر دینز کسانی بودند که برای این نقش در نظر گرفته شده بودند ولی وقتی انها این نقش را نپذیرفتند، وینسلت به سختی برای گرفتن این نقش مبارزه کرد. او هر روز از انگلستان به جیمز کامرون نامه می‌نوشت و بالاخره به لطف مدیر برنامه‌های خود هیلدا کووالی، کامرون از او برای شرکت در تست‌های اولیه دعوت نمود. کامرون شخصیت رز (کاراکتر اصلی زن فیلم تایتانیک) را به نوعی به آدری هپبورن شبیه میداند و او از توانایی وینسلت برای اجرای نقش، حتی بعد از اینکه تحت تاثیر اجرای او در تست بازیگری قرار گرفت، مطمئن نبود. پس از اینکه وینسلت همراه با دی کاپریو تست بازیگری را انجام داد، به شدت تحت تاثیر بازی دی کاپریو قرار گرفت، به طوری که به کامرون گفت:((بازی دی کاپریو فوق العاده است. حتی اگر من موفق به گرفتن نقش رز نشدم، تو باید نقش جک را به او بدهی!)) همچنین وینسلت یک شاخه گل رز را برای کامرون فرستاد که یادداشتی روی ان قرار داشت که در ان نوشته شده بود:((از طرف رز شما.)) همزمان او از لابی هتل با او تماس گرفت و گفت:((شما متوجه نیستید!)) همچنین یک روز که کامرون در اتوموبیل هامر خود بود با او تماس گرفت و گفت:((من رز هستم! من حتی نمی‌فهمم چرا شما هنوز از بقیه تست بازیگری می‌گیرد!)) در نهایت پشتکار او و همچنین استعدادش باعث شد که کامرون نقش را به او بدهد.

وینسلت باید در این فیلم نقش رز دِویت بوکاتر هفده ساله را بازی می‌کرد که در جریان غرق شدن کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ نجات می‌یابد. این کاراکتر یک دختر از طبقه اشرافی است که شخصیت بسیار احساساتی دارد به همین دلیل وینسلت نیز می‌بایست با احساس بازی می‌کرد. خود وینسلت در این باره می‌گوید:((تایتانیک با سایر فیلم‌ها متفاوت است به طوری که هیچکس نمی‌تواند من را برای ان اماده کند..... ما در ابتدا درباره این چنین فیلمی بسیار نگران بودیم..... جیم [کامرون] یک کمالگراست، او یک نابغه در زمینه فیلم سازی است. ولی قبل از انتشار فیلم اخبار بدی به گوش می‌رسید که این بسیار ناامید کننده بود.)) در نهایت بر خلاف همه انتظارها این فیلم تنها فیلمی شد که در باکس افیس به رکورد ۱٫۸۴۳ میلیون دلار رسید.(معادل ۲٫۸ میلیون دلار حال حاضر) و همچنین کیت وینسلت نیز به یک ستاره فیلم تجاری تبدیل شد. بعد از تایتانیک او نامزد دریافت اکثر جوایز معتبر گشت و همچنین برنده یکی از جوایز فیلم اروپا نیز شد

وینسلت در سال ۱۹۹۸ به بازی در فیلم کم بودجه و عاشقانه مو فرفری زشت پرداخت. این فیلم قبل از تایتانیک فیلمبرداری شد. همچنین او بازی در نقش مکمل فیلم شکسپیر عاشق (۱۹۹۸) و آنا و شاه (۱۹۹۹) را نپذیرفت تا با این کار به مادری جوان اهل انگلستان به نام جولیا و دخترانش کمک کند تا جولیا با پذیرفتن این نقش‌ها بتواند برای شروع یک زندگی جدید به مراکش برود. فیلم موفرفری زشت در کل نقدهای مختلفی دریافت کرد و به صورت محدود توزیع شد و در سطح جهان ۵ میلیون دلار فروش کرد (معادل ۷٫۱ میلیون دلار حال حاضر). با وجود موفقیت بسیار تایتانیک او تصمیم به بازی در فیلم دود مقدس (۱۹۹۹) گرفت! این فیلم نیز یک فیلم با بودجه کم بود و وینسلت در کنار بازیگر مشهور، هاروی کایتل در ان به ایفای نقش پرداخت. مدیر برنامه‌های او به خاطر بازی وینسلت در فیلم‌های هنری "احساس بدبختی" می‌کرد و می‌گفت:((کیت هرگز تایتانیک را به عنوان سکوی پرشی برای گرفتن نقش در فیلم‌های بزرگ تجاری و گرفتن دستمزدهای بیشتر نگاه نکرد. این چیزی است که او انتخاب کرده، هرچند که ممکن است باعث نابودی وی شود.)) وینسلت در همان سال به اجرای صدای یکی از کاراکترهای انیمیشن پری ها پرداخت.

وینسلت در سال ۲۰۰۰ به بازی در فیلم قلم پرها پرداخت. در این فیلم او با جفری راش و خواکین فینیکس پرداخت. این فیلم اقتباسی از زندگی فیلسوف و شاعر معروف فرانسوی،مارکی دوساد است. وینسلت در این فیلم نقش یک خدمتکار که در دیوانه خانه‌ای که مارکی دوساد در ان قرار داشت بازی می‌کند، کسی که به دوساد کمک می‌کرد تا کتاب‌هایش را به صورت مخفیانه چاپ کند. این فیلم مورد ستایش بسیاری از منتقدین قرار گرفت و جوایز بسیاری را برای وینسلت به ارمغان اورد که شامل نامزدی یک جایزه جایزه انجمن بازیگران فیلم و یک جایزه ستلایت بود. این فیلم یک موفقیت هنری نیز محسوب می‌شود و در اولین اخر هفته‌ای که به بازار عرضه شد به طور میانگین ۲۷٫۷۰۹ هزار دلار (معادل ۳۷٫۹۴۷ هزار دلار حال حاضر) فروش کرد. و در کل در جهان ۱۸ میلیون دلار (معادل ۲۴٫۷ میلیون دلار حال حاضر) فروش کرد.

وینسلت در سال ۲۰۰۱ به بازی در فیلم معما پرداخت. او در این فیلم نقش یک زن جوان را بازی می‌کند که عاشق یک کدشکن جوان در دوران جنگ جهانی دوم شده است. این فیلم اولین تجربه وینسلت در زمینه بازی در فیلم‌های جنگی است. وی هنگام بازی در این فیلم پنج‌ماهه حامله بود و کارگردان فیلم، مایکل اپتد مجبور شد با استفاده از حقه‌های سینمایی او را لاغرتر جلوه دهد. وینسلت از این فیلم به عنوان "تجربه‌ای درخشان"یاد می‌کند. در کل این فیلم انتقادهای بسیار مثبتی از سوی صاحب نظران دریافت کرد و برای وینسلت یک "جایزه مستقل فیلم و سینمای بریتانیا" را به ارمغان اورد و همچنین ای. اُو اسکات، نویسنده مجله نیویورک تایمز در باره بازی وی می‌گوید:((وی شایسته تر و پیروز تر از همیشه است.)) در همان او به بازی در فیلمآیریس، ساخته ریچارد ایرس پرداخت. او در این فیلم نقش رمان نویس معروف آیریس مرداک را بازی می‌کند. وینسلت در این فیلم نقش خود را با جودی دنچ تقسیم کرده است، وینسلت در نقش آیریس جوان و جودی دنچ در نقش آیریس سالخورده. این فیلم باعث شد که هم وینسلت و هم جودی دنچ نامزد دریافت اسکار شوند. این سومین نامزدی اسکار وینسلت نیز محسوب می‌شود. در همین سال نیز او در انیمیشن سرود کریسمس که بر اساس رمانی به همین نام نوشته چارلز دیکنز است در نقش بِل به ایفای نقش پرداخت. همچنین او تک اهنگ چه می‌شد اگر که از متن همین فیلم برگزیده شده بود را ضبط کرد. این اهنگ در نوامبر سال ۲۰۰۱ منتشر شد و وینسلت همه پولی که از فروش این تک اهنگ بدست اورد را به دو سازمان مورد علاقه اش یعنی انجمن ملی جلوگیری از ظلم به کودکان و بنیاد مبارزه با سرطان کودکان، اهدا کرد. این اهنگ در جدول ده اهنگ پرفروش اروپا رتبه یک را در کشورهای اتریش،بلژیک و ایرلند بدست اورد و در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا رتبه ششم را بدست اورد و در سال ۲۰۰۲ برنده جایزه سازمان حمایت از طرفداران یوروویژن در بخش موسیقی شد.

فیلم بعدی او زندگی دیوید گیل (۲۰۰۳) یک درام بود که وینسلت در این فیلم نقش یک روزنامه نگار جاه طلب را بازی می‌کند که در هفته‌های پایانی زندگی دیوید گیل (با بازی کوین اسپیسی)، که یک پروفسور محکوم به اعدام است با او به مصاحبه می‌پردازد. این فیلم چه در گیشه و چه در بین منتقدین یک شکست بود، چرا که تنها نیمی از بودجه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلاری خود فروش کرد و راجر ابِرت، نویسنده روزنامه شیکاگو سان تایمز از این فیلم به عنوان یک فیلم افنضاح یاد می‌کند.

پس از فیلم زندگی دیوید وینسلت همراه جیم کری به بازی در فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (۲۰۰۴) پرداخت. این فیلم به سبک فراواقع‌گرایی-درام بود و توسط کارگردان معروف فرانسوی میشل گوندری کارگردانی شد. وینسلت در این فیلم نقش کلمنتاین کروچینسکی را بازی می‌کند که دختری پرحرف، خود سر و تا حدی عصبی است و تصمیم می‌گیرد خاطرات دوست پسر سابقش ر ااز ذهن خود پاک کند. این نقش از سایر نقش‌هایی که وی بازی کرده بود کاملاً متفاوت بود. به طوری که خود وینسلت در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی می‌گوید:((این نقشی نبود که من بتوانم ان را ارائه بدهم...من فقط از این خوشحال بودم که او (کارگردان فیلم) در من چیزی دیده بود که باعث می‌شد فکر کند که من توانایی بازی در نقش کلمنتاین را دارم.))این فیلم پس از اکران به موفقیت بسزایی چه در گیشه و چه در میان منتقدین رسید و وینسلت نیز برای بازی با احساسش چهارمین نامزدی اسکار خود را کسب کرد.پیتر ترورس منتقد مشهور مجله رولینگ استون کلمنتاین را درخشان و به شدت اسیب پذیر توصیف کرد.

اخرین بازی او در سال ۲۰۰۴ فیلم در جستجوی ناکجاآباد بود. این فیلم داستان نویسنده معروف اسکاتلندی جیمز بری (با بازی جانی دپ) و رابطه عجیبش با سیلویا لویلِن دیویس (با بازی کیت وینسلت) را به تصویر می‌کشد. این رابطه باعث می‌شود که جیمز نمایشنامه معروف پیتر پن را با الهام از پسران سیلویا بنویسد. وینسلت برای حمایت بیشتر از این فیلم می‌گوید:((بازی در نقش سیلویا برای من بسیار مهم بود چرا که خود من نیز یک مادرم، چون من فکر می‌کنم که اگر من نمی‌دانستم که مادر بودن چه احساسی دارد و داشتن فرزند مسئولیت‌هایی دارد و یک مادر چه عشقی به فرزندانش ابراز می‌کند، نمی‌توانستم این نقش را بازی کنم[...]و همیشه کودکِ درونِ من در جایی خود را نشان می‌دهد، حتی گاهی اوقات در صورتم.)) این فیلم نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و با فروش بیش از ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار در جهان به پرفروش ترین فیلم وینسلت پس از تایتانیک بدل شد.

در سال ۲۰۰۵ وینسلت در یک قسمت از سریال کمدی اکستراس، ساخته بی‌بی‌سی ظاهر شد. در این قسمت او نقش یک راهبه را بازی می‌کرد که از طریق تلفن در حال راهنمایی جنسی یکی از شخصیت‌های فیلم به نام مگی بود. بازی در این سریال اولین نامزدی وی برای دریافت جایزه امی را نیز به همراه داشت. در سال ۲۰۰۵ او به بازی در فیلم کمدی-رمانتیک و موزیکال عشق و سیگار پرداخت. فیلمنامه‌نویس و کارگردان جان تورتورو بود. وینسلت در این فیلم نقش تولا را بازی می‌کند که تورتورو این کاراکتر را به عنوان زنی شلخته بددهن، بدرفتار و کسی که نمی‌داند چگونه لباس یپوشد توصیف می‌کند. تورتورو پس از مشاهده رقصیدن وینسلت در فیلم دود مقدس تحت تاثیر قرار گرفت و او را برای این نقش برگزید، چراکه سبک این فیلم موزیکال است. در این فیلم او شعر معروف کانی فرانسیس به نام (ایا همان اندازه که مرا می‌بوسی دوست داری؟) را خواند. دِرِک اِلی از مجله ورایتی می‌نویسد:((هرچند نقش او در فیلم کوتاه بود، اما نقشش در این فیلم بسیار درخشان و یکدست بود و لهجه فوق العاده خنده دار لانکاشری که در این فیلم داشت عالی بود. مشخص است که وینسلت دارد خودش را در نقش‌های کثیف قرار می‌دهد.))
کیت وینسلت دومین فرزند از چهار فرزند سالی بریجس وینسلت و راجر جان وینسلت است. پدر و مادرش هر دو هنرپیشه بودند و خواهر بزرگتر او «آنا وینسلت» و خواهر کوچکترش «بت وینسلت» نیز هنرپیشه هستند. او همچنین یک برادر کوچکتر به نام «جاش» دارد.

در سال ۱۹۹۸ با جیم تریپلتون، دستیار کارگردانی که سر صحنه فیلم مو فرفری زشت با او آشنا شده بود ازدواج کرد و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۰۰ از او صاحب یک دختر به نام میا هانی شد. این دو در سال ۲۰۰۱ از از یکدیگر جدا شدند.

در سال ۲۰۰۳ با سام مندس کارگردان معروف هالیوود ازدواج کرد و در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۳ یک پسر به نام جو الفی به دنیا آورد. وی در اوایل سال ۲۰۱۰ از همسر دوم خود سام مندس پس از ۷ سال زندگی مشترک جدا شد.

کیت در سال ۲۰۱۲ با راک اند رول در یک مراسم خصوصی ازدواج کرد. در این مراسم دو فرزند کیت و تعداد بسیار اندکی از دوستان از جمله لئوناردو دی‌کاپریو و اعضای خانواده اش شرکت داشته‌اند. راک اند رول که نام اصلی اش ایبل اسمیت است برای شرکت پروازهای فضایی ویرجین گالاکتیک که دایی او مالکش است کار می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.