سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی هیات امنای صندوق رفاه وزارت علوم طی سه ماه آینده

صدیقی با اشاره به تاخیر در روند برگزاری انتخاب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طی سه ماه آینده هیئت امنای این صندوق مشخص و معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم صبح امروز در جلسه‌ تودیع و معارفه صندوق رفاهی دانشجویی که در سالن همایش‌های صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم برگزار شد، افزود: تغییر و تحولاتی که در وزارت علوم طی یک سال اخیر رخ داده است، در برخی از دستگاه‌ها تابع اثرات مشخصی شد. 
 
وی افزود: گزارش‌هایی که از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نسبت به بخش صندوق رفاه به گوش می‌رسد که این گزارش‌ها نشان از حساسیت عملکرد صندوق رفاه است. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به جلسه تودیع و معارفه رئیس صندوق رفاه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های وزارت علوم با توجه به‌شناختی که از ناصر مطیعی رئیس سابق صندوق رفاه داشته است، بحث نیازمندی و احتیاج به تحرک بیشتر در سرمایه‌گذاری بوده تا کمبودهای اعتباری از طریق سرمایه‌گذاری دنبال شود. 
 
صدیقی اظهار داشت: در رابطه با سمت جدید ناصر مطیعی باید بگویم که با توجه به پیشنهاداتی که به وی در دانشگاه تهران و در حوزه مالی وزارت علوم شده است ناصر مطیعی از این پس مشاور رئیس سازمان امور دانشجویان در امور داشنجویان داخل خواهد بود. 
 
وی تصریح کرد: ارتباط خوبی میان صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان وجود دارد و صندوق بازوی دانشجویان است به همین دلیل باید کمک و خدمت رسانی به این عرصه بیشتر شود. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به میزان اعتبارات در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات محقق شده و اکنون حرکت جدیدی در رابطه با وام ویژه دانشجویان دکتری با توجه به میزان اعتبارات محدود آغاز شده است و تلاش ما در رابطه با توسعه این وام در میان دانشجویان دکتری است. 

صدیقی خاطرنشان کرد: با توجه به تاخیر انتخاب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان طی دو و سه ماه آینده هیئت امنای این صندوق مشخص می‌شود. 
 
وی افزود: با توجه به بحث یارانه‌ها باید بگوییم هم اکنون این آمادگی برای تبدیل مسیر غلط یارانه‌ها به تسهیلات دنبال می‌شود و نیازمند آمادگی جدی در این راستا هستیم و در ابتدای برنامه ششم نیز این امر پی‌گیری خواهد شد. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: امیداوریم در پایان سال ۹۴ شاهد رشد بیشتر فعالیت‌ها و خدمات رسانی این سازمان به قشر دانشجو باشیم. 




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.