سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه پرسپولیس؛

قرارداد برانکو به AFC رسید/ برگزاری جلسه هیات مدیره در هاله‌ای از ابهام!

قرار بود امروز جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شود اما هنوز ساعتش مشخص نشدها ست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم باشگاه برای مدیر عاملی سیاسی وجود دارد با این حال شنیدیم که امکان دارد این جلسه برگزار نشود و حتی قرار است در صورت برگزاری نشست هیات مدیره سیاسی و نژاد فلاح هم حضور داشته باشند و باید دید که پیش از سفر فردای تیم به دوحه‌ جلسه برگزار  خواهد شد یانه!
 
 *** بازگشت بامدادی پرسپولیس به تهران
 
 چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس به مصاف لخویای قطر می‌رود و این بازی ساعت 20 آغاز می‌شود و مسئولان باشگاه اعلام کردند به محض پایان این دیدار سرخپوشان به تهران باز خواهند گشت بلیت برگشت پرسپولیسی‌ها ساعت 12 بامداد است.
 
*** نژاد فلاح در اردوی قطر سرخپوشان
 
 گویا قرار است نژاد فلاح هم  همراه سرخپوشان به قطر سفر کند تا برای بالا بردن روحیه بازیکنان پیش از بازی با لخویا سرخپوشان را شارژ کند البته اگر فردا جلسه هیات مدیره برگزار شود این احتمال وجود دارد که او در تهران بماند و با تاخیر به دوحه سفر کند هر چند باشگاه با بی پولی رو به رو شده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نژاد فلاح پاداش به بازیکنان می‌دهد.
 
*** نماینده پرسپولیسی‌ها در اداره مالیات
 
 محمد نوری، حمید علی عسگر، مسعود همامی و رضا نور محمدی نفراتی هستند که به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج هستند اما امروز مسئولان باشگاه اداره مالیات رفتند تا مشکل سرخپوشان را برطرف کنند تا فردا صبح نفرات فوق همراه تیم راهی دوحه شوند.
 گفتنی است: تا پایان وقت اداری بدهی مالیاتی پرسپولیسی‌ها پرداخت خواهد شد.

*** برنامه سرخپوشان  به باشگاه لخویا اعلام شد؛ کاروان پرسپولیس همچنان بدون هتل
 
 پرسپولیسی‌ها دیروز برنامه سفرشان را به باشگاه لخویا اعلام کردند اما آنها تا  تا الان محل اقامت سرخپوشان را مشخص نکردند و کاروان پرسپولیس منتظر اعلام قطری‌ها است تا به محض رسیدن به دوحه بدانند در کدام هتل اقامت خواهند کرد پرسپولیسی‌ها فردا صبح از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به قطر سفر می‌کنند.
 
*** مشکل نوروزی بدهی مالیاتی نیست
 
 در پی استعلام باشگاه پرسپولیس از وضعیت مالی هادی نوروزی مشخص شد او شرایطش متفاوت است و مسئولان باشگاه به دنبال برطرف کردن مشکل این مهاجم هستند به طور کلی امروز تمام بازیکنان ممنوع الخروج پرسپولیس امورشان رفع و فتح خواهد شد و همراه تیم به قطر سفر می‌کنند.
 
*** نور محمدی مصاحبه‌اش را تکذیب کرد
 
 چند روز پیش  در یکی از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه‌ای از رضا نور محمدی منتشر کرده بود و موجب شکایت باشگاه النصر از مدافع پرسپولیسی‌ها شده بود اما مدیر روابط عمومی باشگاه   پرسپولیس  مصاحبه نور محمدی مصاحبه نور محمدی را تکذیب کرد و گفت: وی هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده و از قول او مطالب را منتشر کرده‌اند
 
*** قرار داد پروفسور به AFC رسید 

باشگاه پرسپولیس قرار اد برانکو ایوانکوویچ را به AFC ارسال کردند تا وی بتواند در بازی با النصر روی نیمکت بنشیند پیش از این قرار نبود برانکوو کنار زمین باشد اما با ارسال قرار داد این مربی مشکل نیمکت سرخپوشان برطرف شد.
 
***سازمان لیگ پرسپولیس را شارژ مالی کرد؟
 
 با کناره گیری حسین هدایتی و توقف کمک‌های مالی به پرسپولیس باشگاه دچار بحران مالی روبه رو شده اند با این حال از گوشه کنار شندیم که سازمان  لیگ بخشی از طلب پرسپولیس از حق پخش را پرداخت کرده  تا آنها در آستانه بازی با لخویا مشکل مالی نداشته باشند.

***دیدار نژاد فلاح با سیاسی در جهت برطرف کردن سو تفاهمات/طعنه سیاسی به هدایتی

شنیده‌ها حاکی از آن است که نژاد فلاح بعد از ظهر امروز برای حل مشکلات مدیریتی و سوتفاهمات پیش آمده به دیدار سیاسی می رود. اتفاقات پیش آمده در چند روز گذشته  باعث شده که نژاد فلاح قصد دیدار با سیاسی را داشته  باشد تا سوتفاهمات برطرف شود. 
 
***اعلام آمادگی سیاسی برای کمک به پرسپولیس
 
حمید رضا سیاسی برای کمک مالی به باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. همچنین سیاسی در حالی برای کمک مالی به پرسپولیس اعلام آمادگی کرده که طعنه‌ای هم به حسین هدایتی ‌زده و بیان کرده که اگر کمکی به  پرسپولیس کنم بدون چشم‌داشتی این  کار را انجام می دهم و تمام کمک‌هایم نوش جان هواداران پرسپولیس باشد.

گفتنی است، حمیدرضا سیاسی در تماس با وزارت ورزش و جوانان و نژادفلاح اعلام کرده هر کمک مالی بتواند در حد توانش به پرسپولیس می‌کند و هیچ  چشم‌داشتی به این تیم ندارد و همه آنها را به هواداران می بخشد.

سیاسی بیان کرد: که مثل خیلی‌ها نیست که به بهانه تصاحب پرسپولیس مدام کمک‌هایش را به رخ هواداران بکشد. 
 
***تعهد نژاد فلاح به اداره مالیات
 
نژاد فلاح  به رئیس اداره مالیات برای برطرف کردن مشکلات مالیاتی تعهد داده است تا بازیکنان بتواند بدون مشکل به قطر بروند. 

به هر حال چند بازی پرسپولیس به علت بدهی مالیاتی مشکل خروجی دارند که نژاد فلاح با این اقدامش این مشکل را برطرف کرد. 
 
***برنامه پرسپولیس در قطر کاروان پرسپولیس فردا عازم قطر می‌شوند

طبق برنامه تیم پرسپولیس سه‌شنبه  یک تمرین در زمین اصلی انجام می‌دهند و با مداد  چهارشنبه به تهران باز می‌گردد.
 
***تماس تلفنی کریم باقری با لژیونرها در قطر
 
 کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بررسی اوضاع تیم  لخویا قطر با شجاعی، سید جلال حسینی و پولادی تلفنی صحبت کرده  است.

این بازیکنان نکاتی در مورد بازی تیم لخویا کریم باقری گفتند تا کادر فنی پرسپولیس این نکات را در بازی با این تیم قطری در نظر بگیرد.
 
***صحبت های اختصاصی  برانکو با بزرگان پرسپولیس
 
فیلم بازی‌های لخویا در اختیار بازیکنان قرار گرفت تا آنها با نقاط ضعف وقوت این تیم قطری آشنا شوند. همچنین برانکو با چند تن از بزرگان پرسپولیس به طور اختصاصی صحبت کرد.
 
***وساطت باقری برای حضور عابدزاده در پرسپولیس

احتمال پست‌گیری عابدزاده در پرسپولیس قوت گرفته است.

رابطه خوب عابدزاده با باقری باعث شده که باقری از نژاد فلاح بخواهد به علت محبوبیت عابدزاده، این گلر را به جمع مربیان پرسپولیس اضافه  کند.

برانکو هم از این موضوع استقبال کرده است و اگر شنیدید ظرف روزهای آینده افشین پیروانی مدیر فنی و احمدرضا عابدزاده عضو کادر فنی پرسپولیس شده‌اند خیلی تعجب نکنید.
 
***گابریل  و بنگر مشکلی برای بازی کردن ندارد
 
گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بدون مشکل به قطر می‌رود.

مصدومیت بنگر هم برطرف شده و وی می‌تواند مقابل لخویا بازی کند.

***توجه ویژه برانکوبه صادقیان
 
برانکو به دستیارانش گفته که صادقیان توانایی زیادی دارد، اما متاسفانه بنا به دلایلی این بازیکن به حاشیه  ررفته است و باید دست به دست هم بدهیم تا او ستاره فوتبال ایران شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، هیات ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.