تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکل پرسپولیس برای خروج از کشور را برطرف می‌کنیم/ از شرکت تبلیغات محیطی ضمانت گرفتیم/ قیمت بلیت ورزشگاه‌ها شاید کاهش یابد

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: ما به دنبال این هستیم که امروز مشکل پرسپولیس را برای حضور در قطر برطرف کنیم.

تاج: مشکل پرسپولیس برای خروج از کشور را برطرف می‌کنیم/ از شرکت تبلیغات محیطی ضمانت گرفتیم
مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است و آبروی فوتبال ما محسوب می‌شود، بر این اساس قصد داریم مشکل کاروان پرسپولیس را برای خروج از کشور را برطرف کنیم. 
 
 تاج در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر هیچ باشگاهی به اندازه استقلال و پرسپولیس مشکل ندارد و بر این اساس به دنبال این هستیم مشکلات مالی این دو باشگاه را برطرف کنیم. 
 
وی در مورد وضعیت حق رشد پیام صادقیان تصریح کرد: من بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وساطت کردم همچنین باشگاه ذوب آهن صحبت کرد و به خاطر حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا حکم صادقیان را به تعلیق درآورد.
تاج عنوان کرد: به هر حال پرداخت حق رشد صادقیان به زمان دیگری موکول شد و سازمان لیگ هم هنوز این مبلغ را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکرده است.
 
رئیس سازمان لیگ برتر در مورد شایعه ضبط اسناد مالکیت دفتر ایران نوین اسپانسر تبلیغات محیطی گفت: این موضوع صحت ندارد همچنی این شرکت پول تبلیغات را به تدریج پرداخت می‌کند و ما هم از این شرکت ضمانت گرفتیم که به موقع به تعهداتش عمل کند.
 
وی در مورد برنامه‌های تیم ملی در تقویم بازی‌های لیگ گنجانده شده یانه، تصریح کرد: طبق برنامه قرار است دو هفته دیگر جلسه‌ای با کی‌روش داشته باشیم تا برنامه تیم ملی را از وی بگیریم و برنامه بازی‌های لیگ برتر در فصل آینده را بر اساس برنامه تیم ملی تنظیم کنیم.
 
تاج در مورد وضعیت بلیت‌های الکترونیکی عنوان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بلیت الکترونیکی را همزمان بفروشیم، به هر حال کسانی هستند که دسترسی به اینترنت ندارد بر این اساس برای اینکه مشکلی پیش نیاید قصد داریم بلیت الکترونیکی و کاغذی را همزمان به فروش برسانیم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: قیمت بلیت‌های ورزشگاه‌ها فصل بعد افزایش پیدا نمی‌کند و ممکن است قیمت‌ها را کاهش هم بدهیم. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تیم ، تاج ، اینترنت ، بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار