سیاسی:

تا خصوصی سازی صورت گیرد مدیر عامل هستم/ در جلسه وزارت ورزش و جوانان حضور نداشتم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمان واگذاری خصوصی سازی همچنان به کار خود در باشگاه ادامه خواهم داد.

سیاسی: تا خصوصی سازی صورت گیرد مدیر عاملم/ در جلسه وزارت ورزش و جوانان حضور نداشتم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید رضا سیاسی در گفتگو با رادیو در خصوص اینکه در جلسه‌ روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان بوده است یا نه اظهار داشت: باید بگویم که با وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای نداشته‌ام. 
  
وی درباره تکلیف استعفای خود بیان کرد: در حال حاضر استعفای‌ من را به حالت‌ آماده باش گذاشته‌اند تا این چند روز نیز بگذرد تا مدیر عامل جدیدی را بعد از خصوصی سازی انتخاب کنند. البته اگر خصوصی سازی در مزایده سوم صورت بگیرد و واگذاری انجام شود مالک جدید تصمیم گیرنده خواهد بود، در غیر این صورت بر اساس تصمیمات لازم مدیر عامل جدید را معرفی می‌کنند. 
  
سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا تا روز 9 اردیبهشت مدیر عامل خواهد بود یا خیر عنوان کرد: البته باید بگویم در امور باشگاه سعی می‌کنم دخالت نکنم چرا که یک سری مسائلی را از قبل این مدیریتی که در حال حاضر در باشگاه وجود دارد انجام داده است بنابراین در این شرایط هرگونه حضور من می‌تواند به قسمت‌های مدیریتی آسیب برساند بنابراین سعی می‌کنم در حد توانم کمک کنم اما من در مدیریت نژاد فلاح دخالت نمی‌کنم تا وی به کار خود بتواند ادامه دهد. 
  
 سیاسی در خصوص اینکه آیا جزو خریداران باشگاه پرسپولیس روز 9 اردیبهشت خواهد بود یا خیر بیان کرد: نه من و نه کسی که وابستگی به من داشته باشد جزو خریداران باشگاه پرسپولیس نخواهد بود. 
  
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تکلیف بازداشت خود افزود: در حال حاضر پرونده در دادگاه انقلاب‌ مفتوح است و در حال بررسی می‌باشد‌ و ما را نیز احضار کرده‌‌اند و به طور حتم دفاع می‌کنیم البته نظر مقامات قضایی هر چه باشد همان انجام خواهد گرفت وی از جلسه روز گذشته خادم و وزیر ورزش و جوانان اطلاع دارید یا نه؟ اظهار داشت: با توجه به جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره باشگاه داشتیم مسائلی در خصوص مباحث مختلف از جمله این که در این فاصله زمانی کوتاه و بازی‌های آسیایی حالی که پیش رو داریم و اقداماتی که مدیریت قبلی در غیاب من انجام داده به این نتیجه رسیدیم که این موارد جای تغییر داشت و در نظر نداریم که شوکی را وارد نماییم و به نظر من بهترین وضعیت این است که همان وضعیت قبلی انجام شود و باتوجه به این شرایط اگر هر کاری از دست بر بر بیاید البته نه تحت عنوان مدیر عامل  بلکه به عنوان یک خدمتکار هم برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم . 
  
وی درباره اینکه آیا با حضور برانکو در پرسپولیس مخالف هستید یا خیر بیان کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد البته ممکن است که انتقاداتی بر روی نحوه قرار داد برانکو داشته باشم اما در مجموع یک انتخابی بوده که مدیریت باتوجه به شرایط موجود انجام داده و این انتخاب از نظر من بسیار محترم است. 
وی تصریح کرد: برانکو سرمربی قابل قبولی در فوتبال ما می باشد و از نظر کلی هیچ گونه مشکلی با وی ندارند و اظهار نظر از مسائل فنی نمی کنم و بحث های مطرح شده در روزنامه ها و رسانه ها سمت ندارد. 
 
سیاسی افزود: باید بگویم که دو، سه روز پیش سعی داشتیم که با نژاد فلاح صحبتی داشته باشم اما متوجه شدم که وی با توجه به اینکه شماره من را نداشته اند به همین خاطر پاسخگو نبوده است و بعد از آن به باشگاه رفتم تا دیداری از نزدیک با نژاد فلاح داشته باشم اما وی در باشگاه حضور نداشت و روزی که من به باشگاه رفته بودم درخشان نیز برای وصول مطالبات خود آمده بودند و به دعوت  من به باشگاه نیامده بود و کاملا تصادفی صورت گرفته بود. 
 
وی بیان کرد: از طرفی دیگر عبدی به باشگاه پرسپولیس آمده بود و حتی ما به احترام نژاد فلاح روز قبلی که با اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه داده بودیم و با تاخیر به نژاد فلاح اطلاع دادیم که وی نتوانست در جلسه حضور داشته باشد به همین خاطر جلسه را در اتاق وی تشکیل ندادیم تا خدایی ناکرده بی احترامی در حوزه وی نباشد، اما تصمیماتی که توسط هیات مدیره گرفته شد کاملا باعث شد وضعیت گذشته ثبیت شود و خواستیم اطمینان خاطری به مدیریت جدید بدهیم تا محکم تر در مسیر گام بر دارد و بداند که از حمایت هیات مدیره برخوردار است.
 
سیاسی بیان کرد: در هر پستی از مدیریت رئیس هیئت مدیره ،کارمند ساده و یا یک خدمتکار گرفته تا هر پست دیگری در پرسپولیس انجام وظیفه می کنم تا بتوانم یک گام کوچکی برای باشگاه بردارم. 
 
سیاسی در رابطه با اینکه با امیررضا خادم نسبت دارید یا خیر بیان کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و نسبت فامیلی ندارم البته باید بگویم که خیلی از دوستی‌ها وجود دارد که از فامیل نزدیک تر به حساب می آید و من و خادم از دو نقطه مختلف کشور هستیم و افتخار آشنایی با قهرمان بزرگ را داشته ام. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار