سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر خارجه سوئیس در جمع خبرنگاران:

جامعه جهانی مشتاق است که همکاری خود را با ایران آغاز کند

قائم مقام وزیر امور خارجه سوئیس با بیان اینکه هیچگونه دشمنی از سوی جامعه جهانی با ایران وجود ندارد، گفت: البته در گذشته لحظات دشواری را گذراندیم و اشتباهاتی هم رخ داد اما جامعه مشتاق است که همکاری خود را با ایران آغاز کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان "ایو رسیه" قائم مقام وزیر خارجه سوئیس در حاشیه دیدار با ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توافق حاصل شده میان ایران و 6 کشور بزرگ جهان، توافق بسیار خوبی بوده و امیدواریم ایران بتواند به آغوش جامعه جهانی بازگردد و از مزایای این توافق به نفع خود استفاده کند.

قائم مقام وزیر خارجه سوئیس در ادامه با بیان اینکه هیچگونه دشمنی از سوی جامعه جهانی با ایران وجود ندارد، افزود: البته در گذشته لحظات دشواری را سپری کرده‌ایم و اشتباهاتی هم رخ داده، اما جامعه جهانی مشتاق است که همکاری‌های خود را با ایران آغاز کند.

ایو رسیه گفت: برای من همیشه یک امتیاز بوده که مهمان ایران باشم و همیشه مترصد این فرصت بوده‌ام، قبل از این که به سوئیس سفر کنم به مشهد خواهم رفت و حامل پیام دوستی دو ملت ایران و سوئیس خواهم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.