سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگيري مدير اصلي شرکت هرمي در جهرم

با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان"جهرم" استان فارس، مدير اصلي يک شرکت هرمي در آن شهرستان شناسايي و در يک عمليات پليسي دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت و عضو گيري افرادي در قالب يک شرکت هرمي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" افزود: ماموران پليس امنيت عمومي ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، با ورود به محل فعاليت و مخفيگاه اين شرکت هرمي، مدير اصلي اين شرکت کلاهبردار را دستگير کردند. 

وي تصريح كرد: در بازرسي هاي انجام شده از مخفيگاه اين شركت، دو عدد گوشي تلفن همراه، تعدادي جزوات آموزشي و فرم بيوگرافي براي اغفال جوانان جهت عضو شدن در اين شرکت کشف شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در خصوص نحوه فعاليت اين شرکت گفت: اعضاي اين شرکت هرمي 15 نفر زن و 25 نفر مرد بودند كه با ترفند هاي مختلف و با راه اندازي غير قانوني شبكه بازار يابي به بهانه ايجاد اشتغال براي جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف استان فارس اقدام به عضوگيري مي کردند. 

سرهنگ "انصاري"گفت : اين متهم 20 ساله پس از انتقال به پليس امنيت عمومي و در بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد. 

وي به فعاليت شرکت هاي هرمي با عناوين مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: افراد در اين سيستم‌ به طمع پول‌دار شدن وارد شبکه مي‌شوند كه به شهروندان توصيه مي شود فريب افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و فعاليت هاي اقتصادي خود را با شركت هاي معتبر انجام دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 


انتهای پیام/ت
برچسب ها: دستگیری ، مدیر ، شرکت ، هرمی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.