سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كلاهبرداری اينترنتی به سبک فروش خودرو

فردي كه با عنوان فروش خودرو در اينترنت، يكي از شهروندان را فريب داده بود و از او مبلغ 45 ميليون ريال كلاهبراری كرده بود توسط ماموران پليس فتای اصفهان شناسایی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ"غلامرضا شهرياري " رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان گفت :د ر پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در فضاي مجازي او را فريب داده و مبلغ 45 ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي اظهار داشت : شاكي مدعي بود در يكي از سايت هاي تبليغاتي با يك آگهي در زمينه فروش خودرو مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار مي كند كه از او مبلغ 45 ميليون ريال به عنوان پيش پرداخت تقاضا مي كند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان ادامه داد:فرد شاكي نيز فريب خورده و مبلغ درخواستي را بدون دريافت هيچ گونه مدرک و نشاني به حساب آن فرد واريز مي كند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران پليس فتا با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان در پايان به مردم توصيه كرد: قبل از خريد اينترنتي و واريز وجه به حساب فروشنده بايد اطلاعات كافي از سايت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خريداري شده بدست آورند و تا زماني كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداري کنند. 



انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.