سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

80 درصد پيشرفت بهره گيري از تمام توان براي اتمام پروژه هاي راهسازي

با تمام توان مي كوشيم، پروژه هاي راهسازي بالاي 80 درصد پيشرفت اجرايي با اولويت بندي و رعايت كيفيت فني در سال 95 به بهره برداري برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ داريوش نصر در مراسم توديع و معارفه مديرساخت و توسعه راههاي راه و شهرسازي آذربايجان غربي و رئيس اداره تداركات و كارپردازي اظهار كرد: فعالسازي پروژه هاي راهسازي و راهداري و تبديل جاده هاي استان به كارگاه راهسازي از اصلي ترين اهداف و برنامه هاي كاري در سال 95 است.

وي با تاكيد بر اينكه ساخت و توسعه راهها و حفظ و نگهداري از سرمايه ها به عنوان دو تفكر مهم در بخش راه نمود پيدا كرده، گفت: از آنجايي كه هميشه حوزه راهداري بيشتر از بخش ساخت و توسعه راهها هزينه بر بوده بايد طرح و پروژه ها را با تقدم مديريت هزينه بر مديريت درآمد پيش برد.

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به بهره گيري از سيستم فرآيندي در اجراي برنامه ها، تصريح كرد: تمركز در قدرت و تصميم گيري يك اشتباه رايج مديريتي است و تصميم گيري بايد در لايه هاي مشخص اتخاذ گردد.

نصر بر رعايت نظم اداري و مالي در سيستم سازماني تاكيد كرد و افزود: سازمان پويا در استفاده از تجربيات تمام كاركنان و اتكا نكردن به حضور فيزيكي افراد تعريف شده است.

اين مقام مسئول، ايجاد تعهدات جديد در حوزه راهسازي را منع كرد و يادآور شد: پروژه هاي راهسازي تكميل شده را رسانه اي خواهيم كرد و از دادن وعده و عيد به مردم پرهيز مي كنيم.

مراسم توديع و معارفه مدير ساخت و توسعه راههاي راه و شهرسازي استان با حضور مديران حراست و راهداري و كاركنان اين حوزه برگزار شد. در اين مراسم از زحمات و تلاشهاي سليمان قره باغي قدرداني شد و فرشاد موسوي به عنوان مدير ساخت و توسعه راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان معارفه شد.

همچنين از زحمات و فعاليت هاي امير رزاقي تقدير و تشكر شد و معراج صفري به عنوان رئيس اداره تداركات و كارپردازي معرفي شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.