سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنایت: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود

رئیس دپارتمان داوران می گوید در مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول از بهترین داوران استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود عنایت – رئیس دپارتمان داوران در ابتدا ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان گفت:  در طول فصل داوران ما اشتباهاتی داشتند و باید سعی کنیم اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم و این امر زمانی میسر می شود که داوران ما از لحاظ روحی و روانی در آمادگی کامل باشند.

رئیس دپارتمان در خصوص داوری‌های هفته پایانی لیگ برتر گفت: در دیدار پرسپولیس – راه آهن متاسفانه تصمیم داور و کمک داور در مورد پنالتی صحیح نبود و خطا پشت محوطه جریمه اتفاق افتاد. ولی در طول مسابقه کرمانشاهی قضاوت خوبی داشت. در مورد سایر دیدارها ، نتایج داوری‌ها خوب بود از جمله در دیدار تیم‌های فوتبال نفت- تراکتور سازی ، سپاهان- سایپا داوران عملکرد خوبی داشتند و مشکلی هم از نظر فنی نداشتند.

عنایت در ادامه در خصوص انتخاب داوران هفته آخر لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه 27 اردیبهشت ماه دیدارهای هفته آخر لیگ دسته اول برگزار می شود و تکلیف تیم ها مشخص می شود، از حساسیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل لازم دیدیم که تمهیدات خاصی در نظر بگیریم و از داوران با تجربه استفاده کنیم. این بازیها را بیش از پیش زیر نظر خواهیم گرفت.

رئیس دپارتمان داوری در پایان اظهار داشت: عملکرد داوران در فصل پانزدهم نسبت به فصل گذشته از اشتباهات کمتری برخوردار بود و قضاوت بهتری را از داوران شاهد بودیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.