سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوری بیش از 300 اثر علمی و فرهنگی نهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی

ببش از 300 اثر علمی و فرهنگی از نويسندگان داخلی و خارجی به دبیرخانه نهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به مرحله داوری رسیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبير اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به نهمين جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی 314 اثر علمی و فرهنگی از نويسندگان داخلی و خارجی به زبان‌های مختلف با موضوع حضرت رضا(ع) و خاندان آن حضرت به دبيرخانه رسیده و در اختیار گروه داوری این جشنواره قرار گرفته است.

قیصری نیک افزود: این آثار به زبان‌های فارسی، عربی، انگليسی، اسپانیایی، کردی، تركی آذربايجانی، كره ای، نروژی و از كشورهايی همچون لبنان، كره جنوبی، نروژ، الجزابر، هند، دانمارک به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بيشترين آثار ارسالی در حوزه علوم و معارف و تاریخ و سیره رضوی است، گفت: از مجموع آثار رسیده تعداد 242 اثركتاب، 14 اثر پايان نامه، 42 اثر شايسته چاپ و 16 اثر كتاب ديجيتال است.

دبير اجرایی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی افزود: بخش مهمی از آثار رسيده به دبيرخانه در بخش کتاب شامل محورهای علوم و معارف رضوی، تاريخ و سيره رضوی، داستان، کودک و نوجوان، ترجمه و زبان‌های خارجی است.

 قيصری نيک گفت: هدف از برگزاری اين جشنواره ترويج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعاليت‌ّهای علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سيره، زندگی و ابعاد مختلف شخصيت حضرت رضا(ع) و شناسايی، تجليل و حمايت از توليدکنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمينه فرهنگ رضوی است.

وی افزود: نهمين جشنواره بين‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی، با موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت شامل حضرت موسی الکاظم(ع)، حضرت جوادالائمه(ع)، حسين بن موسي الکاظم(ع)، احمد بن موسی الکاظم(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه کرامت در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.