سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهرا نعمتی: از عملکردم در المپیک راضی هستم

پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان گفت: انتظار مدال از من اشتباه بوده است زیرا من در این مسابقات رقبایی داشتم که از لحاظ جسمانی شرایط بهتری نسبت به من داشتند.

زهرا نعمتی  پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه  ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛در خصوص شرایط بازی های المپیک اظهار کرد: همانطور که از نام این رویداد مشخص است بازی‌های المپیک است و سطح  مسابقات بسیار بالا بود و همه برای دریافت مدال پا به این رویداد بزرگ ورزشی گذاشته بودند.
   
وی در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات المپیک افزود: تیم ایران و زهرا نعمتی عملکرد ضعیفی نداشته و انتظار مدال از من اشتباه بوده است زیرا من در این مسابقات رقبایی داشتم که از لحاظ جسمانی شرایط بهتری نسبت به من داشته‌اند و قطعا 64 نفری که پا به این رقابت بزرگ گذاشتند افراد کار بلدی بوده‌اند و خودم به شخصه از عملکردم راضی هستم.

نعمتی در خصوص انتقاداتش از فدراسیون تیر اندازی گفت: مشکلات برای همه ممکن است وجود داشته باشد اما من ورزشکار باید بتوانم در آرامش کار کنم به هر حال مشکلات از سمت فدراسیون نبود و فشار روی من خیلی زیاد بود و خستگی تمرینات روی من تاثیر گذاشته بود و تصمیم گرفته ام که بعد از پارا المپیک مدتی به استراحت بروم و بعد از آن در مورد همه‌چیز فکر کنم.

پرچم دار کاروان المپیکی کشورمان ادامه داد: مشکلاتی هم که در آنجا بود بیشتر از سمت کمیته برگزاری مسابقات  بود و یکسری ناهماهنگی‌هایی بود که در در آنجا وجود داشت و همه این مسائل  هیجانم را بالا برد، اما من باید کنترل بیشتری روی خود داشته باشم تا عملکرد بهتری کسب کنم.

 
زهرا نعمتی در خصوص پاراالمپیک گفت: من تمام تلاشم را برای پاراالمپیک می‌کنم اما نگرانی من در این است که سریع ریکاوری انجام دهم و به تمرینات بازگردم تا با انرژی بیشتر در پاراالمپیک حضور داشته باشم ،در حال حاضر تمام تمرکزم برای این مسابقات است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.