سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آغاز هفته نیروی انتظامی با رژه نیروهای مسلح در استان همدان

یگان های نمونه ارتش ، سپاه و یگان های ویژه فرماندهی انتظامی استان همدان در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم سان و رژه اجرا کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نماینده ولی فقیه در استان همدان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان ، امنیت حاکم بر کشور را مدیون و مرهون مجاهدته ای خالصانه و فداکاری نیروهای مخلص امنیتی و انتظامی و دلیرمردان سپاهی و ارتشی دانست و گفت : امروز به برکت این آمادگی همه جانبه ، جمهوری اسلامی ایران به کشوری امن در منطقه تبدیل شده است

 آیت ا... محمدی با تبریک هفته نیروی انتظامی و برشمردن نقش ویژه این نیروی ولایتمدار در تامین امنیت و ایجاد نظم و آرامش در جامعه ، افزود : خدمات و تلاش های کارکنان نیروی انتظامی نباید مغفول واقع شود چرا که این افراد شبانه روز و در فصلها و مناسبتهای مختلف سال برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

 فرمانده انتظامی استان همدان هم با اعلام اینکه وقوع سرقت در همدان 23 درصد پایین تر از میانگین کشوری است گفت : نیمه نخست امسال میانگین سرقت در همدان 29 درصد کاهش نشان می دهد در حالیکه در کشور 6 درصد کاهش داشته است .

 سردار مهدیان نسب افزود : 6 ماهه نخست امسال سرقت های مهم 27 درصد و سرقت خرد 32 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در استان همدان کاهش یافته است.

 وی همچنین گفت : 50 نقطه آلوده به مواد مخدر استان همدان 5 هزار و 100 نوبت پاکسازی شدند و 82 گروه قاچاق منهدم و 740 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین گفت : عوامل پلیس فتا 6 هزار و 200 سایت مجرمانه را شناسایی و مسدود و 280 متخلف را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.