سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه کرمان

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه در این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، محمدرضا نژاد حیدری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات از مطالبات جدی اصحاب رسانه در این استان است.

اوی فزود: از برگزاری آخرین نمایشگاه مطبوعات در کرمان 13 سال می گذرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کرمان عنوان کرد: تلاش می شود شعار نمایشگاه مطبوعات در سال جاری بر اساس اقتصاد مقاومتی طراحی شود که این شعار بعد از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات محل تلاقی مردم و رسانه ها و رسانه ها و مسئولان است تا مسئولان بتوانند از ظرفیت این نمایشگاه برای بیان اقدامات انجام شده بهره بگیرند.

نژادحیدری گفت: نمایشگاه مطبوعات کرمان با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همت بزرگ و سترگ استاندرای کرمان اجرا می شود.

وی یادآور شد: شورای سیاست گذاری برای نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در نظر گرفته شده و در نظر است که ریاست این شورا بر عهده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری باشد.

دویست و چهاردهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.