سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم همکاری دولت با خیران در نوسازی مدارس آذربایجان شرقی

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی گفت : سازمان تجهیز ، توسعه و نوسازی مدارس کشور به تعهدات خود درقبال خیران این استان عمل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عبدالله فرمانی در جلسه
شورای آموزش و پرورش مراغه گفت:  خیران این استان بهلزوم همکاری آموزش و پرورش با خیران در نوسازی  مدارس آذربایجان شرقی تعهد 50 درصدی خود در قبال ساخت مدارس عمل کرده اند اما به خاطر پرداخت نشدن سهم وزارت آموزش و پرورش این واحدهای آموزشی نیمه تمام مانده است . 
وی خاطرنشان کرد :  براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی درصورتی که خیران نیمی از هزینه ساخت مدرسه را تامین کنند مابقی اعتبار را وزارت  آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد اما معاونت تجهیز و نوسازی مدارس سهم خود را به برخی طرح های خیر ساز استان پرداخت نمی کند .
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان افزود : هم اکنون با مشارکت 700 میلیارد ریالی خیران   450 مدرسه در مناطق مختلف  آذربایجان شرقی در حال ساخت است .
فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم در این نشست گفت : خیران مراغه ای از ابتدای امسال  خانه و زمین به ارزش  42 میلیارد ریال به آموزش و پرورش اهدا کرده اند .
ظفر محمدی افزود :در 9 ماه گذشته  4 خیر 2 واحد مسکونی و  7 هکتار زمین را  برای ساخت مدرسه و ارودگاه فرهنگی و آموزشی اهدا کرده اند .
به گفته وی خیران مراغه ای علاوه بر  اهدای زمین و خانه ،  13 باب مدرسه را با تخصیص 200 میلیارد ریال می سازند. 
فرماندار مراغه با بیان اینکه ، 3 مدرسه خیر ساز در این شهر به خاطر پرداخت نشدن سهم 50 درصدی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور نیمه تمام مانده  اختصاص اعتبار لازم  را به این طرح ها خواستار شد .
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.