تبریز؛

تعهد خیران برای احداث 24 واحد آموزشی در شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر، از تعهد خیران برای احداث 24 واحد آموزشی در شهرستان اهر در جشنواره خیرین مدرسه ساز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: در این جشنواره که در تهران برگزار شد، خیران احداث این تعداد واحد آموزشی را با مجموع 66 کلاس تقبل کرده اند که ارزش ریالی این تعهدات 120 میلیارد ریال است.
وی، افزود: اگر در سال های اخیر و به خصوص بعد از زلزله سال 91 منطقه ارسباران، مدرسه ای از سوی خیران نوسازی و یا احداث نمی شد، الآن دانش آموزان در مدارس 3 شیفته درس می خواندند.
عابدی، همچنین با اشاره به استقبال دانش آموزان اهری از پژوهش سرا و ارایه طرح های مختلف از سوی آنها که حتی در سطح کشور صاحب عناوینی هستند، احداث پژوهش سرای جدید با امکانات مجهز را از نیازها لازم اعلام کرد.
در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، ابراز امیدواری کرد با عملیاتی شدن تعهدات خیران مدرسه ساز، شاهد حل مشکلات فیزیکی مدارس منطقه باشیم.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، همچنین توجه به تربیت صحیح دانش آموزان در کنار توجه به مسایل عمرانی مدارس را بسیار لازم و ضروری دانست.
وی، همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان شد.
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز، خواستار عنایت خیران در کنار احداث مدارس به تجهیز مدارس به امکانات مورد نیاز شد.
جعفر شجاعی، کامپیوتر، میز و صندلی، وسایل گرمایشی و تجهیز کارگاه های مدارس فنی و حرفه ای را از نیازها برشمرد.
وی، همچنین با اشاره به قدمت بیش از 50 ساله ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر، گفت: در جریان زلزله سال 91 این ساختمان نیز دچار آسیب شده است که نیاز به توجه مسئولان برای احداث و مقاوم سازی دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.