سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات کریدور توسعه صادرات

دوره آموزشی آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری با هدف توسعه بازار صادراتی محصولات شرکت‌های دانش‌ بنیان در سال 93 راه‌ اندازی و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

او با اشاره به حمایت های دولت  تدبیر و امید در این زمینه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ایجاد و خلق ثروت برای جامعه از طریق صادرات محصولات با فناوری بالا، اقدام به حمایت از خدمات این کریدور کرده و این امکان را فراهم نموده است تا صادرات شرکت‌ها از طریق اینگونه خدمات تسریع شود.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: یکی از برنامه های ما شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت‌های دانش بنیان در مسیر بین المللی شدن، بررسی و ارزیابی وضعیت صادراتی آنها است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای گسترش ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت و با هدف بستر سازی برای توسعه فناوری و حمایت از شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه فناوری و صنایع پیشرفته کشور در تلاش است.

این دوره در تاریخ 30 دی در مرکز خدمات فناوری برگزار می شود.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.