مشهد؛

بررسی روند اجرای پروژه های ناحیه صنعتی کمال الملک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در دیدار با فرماندار شهرستان فیروزه به بررسی پروژه های ناحیه صنعتی کمال الملک پرداخت.

بررسی روند اجرای پروژه های ناحیه صنعتی کمال الملکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در دیدار با فرماندار شهرستان فیروزه افزود: وجود صنایع فعال و اشتغالزایی مولد سبب جلوگیری از مهاجرت مردم بومی منطقه شده و رونق اقتصادی شهرستان را در بر خواهد داشت.

وی افزود: در راستاي جذب سرمايه گذار صنعتي، توسعه صنعتي و اشتغالزايي طرح هاي اقتصادي صنعتي در شهرستان فیروزه توسط مشاوران خبره بررسي مي شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با وجود پتانسیل های ویژه منطقه تلاش خود را در راستای توسعه متوازن، تکمیل و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری صنعتی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل نشست‌های رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی درشهرستان ها عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلات این واحدها با همت مسئولان شهرستانی قابل حل بوده و سبب رونق بیشتر صنایع می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: پروژه های در دست اقدام در ناحیه صنعتی کمال الملک به سرعت در حال انجام است.

در ادامه فرماندار فیروزه گفت: توجه به مسائل مختلف مردم وظیفه همه مدیران دستگاههای اجرایی است و همه مسئولین باید برای حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردمی تلاش کنند.

محمدحسین صالحی عنوان کرد: با تلاش های دولت تدبیر و امید و همّت مسئولان شاهد رونق اقتصادی منطقه هستیم و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مطلوب و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز،‌ در جهت توسعه آنها گام برداریم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای خراسان رضوی اظهار داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي نيز كمك شاياني به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين شهرستان و ناحیه صنعتي خواهد كرد.

او خاطرنشان کرد: همه نوع مساعدت نيز در راستاي رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران اين ناحیه صنعتی نيز انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.