مشهد؛

توسعه نمایشگاه دائمي تولیدات واحدهای صنعتی

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، از توسعه نمایشگاه دائمي تولیدات واحدهای صنعتی در شهرك فناوري شمال شرق كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده گفت: این نمایشگاه برای واحدهای تولیدی و صنعتی فرصتی مناسب است تا با معرفی تولیدات، نوآوری و خلاقیتها، محصولات خود را عرضه کرده و در پیشرفت تولید و جذب بازار نیز مؤثر است.

او بیان کرد: شاید بسیاری از هم استانی های خراسان رضوی با وجود تولیدات با برند ملی و مناسب در خراسان رضوی، آگاهی لازم را نداشته باشند لذا برپایی این نمایشگاه ، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان است.

مهدی زاده ادامه داد: در این نمایشگاه، واحدهای تولیدی با استفاده از حضور در نمایشگاه در چرخه اقتصادی و تولیدی در زمینـه های بازاریابی، تهیه مواد اولیه، افزایش تولید، افزایش درآمد بهره مند خواهند شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ایجاد حس رقابت و دست یابی به بازار بیشتر، معرفی محصولات تولیدات داخلی واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی، آشنایی مردم با توانمندیهای واحدهای صنعتی و تولیدی استان، از اهداف این نمایشگاه است.

او ادامه داد: همچنین به منظور توسعه بازار واحدهای صنعتی مستقر در نمایشگاه دائمی پرداخت یارانه حضور محصول این واحدها در نمایشگاههای داخلی و خارجی با پرداخت 50% هزینه و همچنین پرداخت یارانه جهت چاپ کاتولگ مشترک در دستور کار معاونت صنایع کوچک می باشد.

هم اکنون نمونه محصولات 60 واحد صنعتی کوچک در این نمایشگاه مستقر می باشد و این نمایشگاه ظرفیت استقرار نمونه محصول 300 واحد صنعتی را پیش بینی کرده است.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار