سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

افزایش خدمات به مسافران نوروزی

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: باید تلاش کنیم تا کیفیت خدمات سفر نوروز سال آینده در استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مهدی شریفی بیان کرد: استان ایلام در نوروز گذشته کارنامه درخشانی در پذیرش مهمانان نوروزی داشت و برای نوروز سال آینده با تمرکز بیشتر بر روی مسائل کیفی و نیازهای مربوط به مسافران از هم اکنون باید آمادگی لازم برای ایام نوروز و پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته باشد.

وی اظهارکرد: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز سال 1396 برنامه ریزی های لازم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط از قبیل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به عمل آمده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت و خدمات ارائه شده توسط مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها، دفاتر هواپیمایی و ترمینال ها، مراکز درمانی و داروخانه ها و بازار شب عید از حیث مسائلی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت نکردن بهداشت در قالب گشت های مشترک با دیگر دستگاه ها ذیربط انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی نورز 96 از ابتدای اسفند ماه تا پایان فروردین 96 به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت .
 
 
انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.