سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و مستمر

نشست کمیته پدافند غیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی جهت مقابله با تهدیدات مختلف در حوزه صنعت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و مستمر در همه زمانها خواهد بود که باید با دقت انجام شود.                                                                   
وی افزود: باید توجه ویژه ای به فرهنگ سازی این موضوع در شهرکها و نواحی صنعتی استان داشت و مباحث مختلف آن را بررسی و نیازها به صورت برنامه ریزی شده انجام و تقویت شود.
مهدی زاده مقدم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: همانطور که ایشان فرمودند؛ پدافند غیر عامل همانند سیستم ایمنی بدن همواره باید آماده برخورد باهرگونه تهدیدات احتمالی ،بیدار و آماده باشد لذا پدافند به عنوان یک اصل در مطالعات ،طراحی و اجرای پروژه ها یک اصل مستمر و همیشگی خواهد بود.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: در برنامه های پدافند غیرعامل باید آموزش کاربردی و عملیاتی به واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی داده شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌ها و راهبردها و پیشبرد اهداف برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف باید بر لزوم افزایش ضریب امنیت و ایمنی و بکارگیری تمهیدات لازم هر چه بیشتر در شهرکها و نواحی صنعتی استان بطور دقیق انجام شود.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.