سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایده های نو برای اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد شود

شورای آموزش و پرورش استان کرمان فعالانه تشکیل شده و کارنامه بسیار خوبی نیز در سراسر استان کرمان داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت، ماده 27 واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی و نیمه دولتی بوده که قانونگذار بسیار خوب در این زمینه دست مدیران را باز گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه در استان کرمان بالغ بر یکهزار و 300 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام واگذار شده است افزود: این کار می توند ادامه یابد و فرصت خوبی برای تکمیل این پروژه ها وجود دارد.
 
استاندار کرمان بیان کرد: هرچه تصدی گری دولت در حوزه های مختلف کاهش یابد به نفع دولت و مردم است و این موضوع از سیاست های راهبردی نظام است.
 
وی با تاکید بر اینکه هفته معلم را باید به صورت جدی گرامی بداریم تاکید کرد: در این هفته باید از برگزاری جلسات تکراری و خسته کننده خودداری کرده و معلمان نمونه نیز با عدالت محوری و بدون تضییع حقوق هیچ فردی انتخاب شوند.
 
وی از معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد کرد و گفت: باید این جایگاه را ارج بنهیم و روز به روز در راستای مستحکم سازی این جایگاه در جامعه اقدام کنیم.
 
وی اظهار کرد: فهرست مدارس فاقد استحکام لازم باید به استانداری کرمان ارائه شود تا تدبیر لازم درباره آنها اتخاذ شود و مراکزی در آموزش و پرورش که قابلیت تغییر کاربری دارند بعد از طی مراحل قانونی باید برای فروش گذاشته و از ثروت حاصل از آن، مدارس جدید و توسعه آموزش وپرورش محقق شود.
 
رزم حسینی گفت: باید سیاست کلی تدوین شود تا منابعی برای آموزش و پرورش ایجاد شود و بتواند برنامه های مدنظر خود را اجرایی کند.
 
استاندار کرمان با تقدیر از فعالیت های رسانه ای در استان کرمان عنوان کرد: اقدامات انجام شده باید با صداقت و شفافیت با مردم در میان گذاشته شود و هفته معلم فرصت خوبی برای تبیین این خدمات است.
 
وی اظهار کرد: آماده هستیم در جلسات هفته معلم حضور یافته و اقدامات دولت را به صورت صادقانه و مبتنی بر آمار موجود مطرح کنیم.
 
استاندار کرمان گفت: آمادگی داریم از همه امکانات حکومتی برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده و کار جدید و نو برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان را اجرایی کنیم 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.