سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کاهش موجودی پرونده ها در دادگستری راور

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته موجودی پرونده ها در دادگستری راور 20درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یدالله موحد صبح امروز در جمع قضات وکارمندان اداری دادگستری شهرستان راور افزود : پرسنل قضائی واداری دادگستری راور در 4ماهه ی نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29درصد بیشتر پرونده مختومه کرده اند.

موحد افزود :طی 4ماهه ی نخست سال جاری 2هزار و 796فقره پرونده وارد دادگستری راور شده است ودر مقابل 3هزار و 262پرونده مختومه شده است

رئیس شورای قضائی استان عملکرد دادگستری راور در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد:مطالعه پرونده های شعب دادگستری روار بیانگر این مطلب است که راور دارای مردمی نجیب بافرهنگ با گذشت هستند.

این مقام ارشد قضائی استان با اعلام اینکه 377فقره پرونده مسن در دادگستری راور وجود دارد تاکید کرد:بایستی در جهت کاهش این تعداد پرونده اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه در سال 95 ورودی پرونده ها به دادگستری راور در مقایسه با سال قبل 12درصد کاهش یافته است عنوان کرد:در سال گذشته 7هزار و 172فقره پرونده وارد دادگستری راور شده است.

وی ادامه داد:در سال 95تعداد 2هزار و 694پرونده ورودی دادگاه های عمومی وانقلاب شهرستان راور بوده که در مقایسه با سال قبل 10درصد کاهش داشته است و همچنین مانده پرونده های سال 95نسبت به سال قبل 58درصد کاهش داشته است.

موحد افزود:در سال 95تعداد 4هزار و 478پرونده ورودی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان راور بوده که در مقاسیه با سال قبل 12درصد کاهش داشته است.

کاهش موجودی پرونده ها در دادگستری راور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.