سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشور

در آئینی با حضور مسئولان وزارت نفت و مدیران صنایع مستقر در پارس جنوبی، نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل منطقه ویژه پارس صبح یکشنبه در آئین گشایش نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسیار مهمی در معرفی توانمندی صنایع و تولیدکنندگان و همچنین نیاز‌های صنعت دارد.

مهدی یوسفی با اشاره به معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید فراوانی بر لزوم حمایت از تولید و ساخت داخل دارند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی به ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: صنایع و تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی به طول ۴۰ کیلومتر در این منطقه گسترش یافته است که ظرفیت بی‌نظیری است. این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی است.

وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی مطلوب این منطقه و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: برپایی سالیانه این نمایشگاه به اثربخشی هرچه بیشتر آن و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک شایانی می‌کند.

نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت شش‌هزار متر مربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از ٢۴ تا ٢٧ دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.