سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران میزبان ۱۰ شهید گمنام

مازندران ۳۰ بهمن ماه جاری میزبان ۱۰ شهید گمنام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نشست خبری از ورود ۱۰شهید گمنام دفاع مقدس به استان خبر داد و گفت: پیکرهای این شهدای گمنام ۳۰ بهمن وارد شهرستان سوادکوه و مراسم شب وداع نیز همان روز در حسینه ثارالله قائمشهر  برگزار می شود.

وی افزود: پیکر مطهر هفت شهید ساعت ۹و ۳۰دقیقه سه شنبه اول اسفند در شهرهای ساری ، بابل و  محمودآباد تشییع می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: سه شهید دیگر  نیز پنج شنبه سوم اسفند ماه در فریم شهر  منطقه دودانگه ساری تشییع می شود.

سردار ملکی افزود: هم اکنون ۳۸یادمان شهدا در مازندران ساخته شد و ۳۰ یادمان نیز با پیشرفت ۱۵ تا ۸۵ درصد در حال ساخت است.

وی از بهره برداری مرحله نخست پارک موزه دفاع مقدس دهه فجر امسال در مازندران خبرداد و گفت:مرحله نخست پارک موزه دفاع مقدس با ۱۷ طرح بهمراه نمایشگاه تولید محتوا ساعت ۸صبح روز یکشنبه ۱۵بهمن افتتاح می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در این مرحله از عملیات دفاع مقدس هفت تپه و اروند رونمایی می شود، افزود: مساحت پارک موزه دفاع مقدس ۶۰ هکتار آبی و خشکی است که ۳۶هکتار بستر  رودخانه تجن برای ساخت نمادین واقعه اروند آماده سازی شد.

سردار ملکی از برگزاری نمایشگاه دائمی دو سالانه دفاع مقدس با ۱۴ غرفه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هزینه ۲۸۰ میلیون تومان  دهه فجر گشایش می یابد.

وی افزود: برای ساخت و بهره برداری ۱۷ طرح با موضوعات دفاع مقدس ۱۹میلیارد و ۲۶ میلیون تومان هزینه شده است.

سردار ملکی گفت:کتاب تاریخی هزاره پایداری که تاریخ طبرستان ، انقلاب اسلامی و حماسه تاریخی  مردم مازندران را در ۶۰۰ صفحه نوشته شده است نیز دهه مبارک فجر امسال، رونمایی می شود.

انتهای پیام/ م

میزبانی از  ۱۰ شهید گمنام در مازندران

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.