سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی امروز اعلام می شود

مدیرکل حج‌وزیارت لرستان با بیان اینکه ۱۳۰ هزار ایرانی جهت اعزام به عتبات نوروزی ثبت‌نام کردند، گفت: نتایج قرعه‌کشی امروز اعلام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی گفت: ثبت‌نام عتبات نوروزی در استان همزمان با سراسر کشور از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز و تا پایان روز ۲۲ بهمن‌ماه ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت یکصد و ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در سامانه جهت اعزام نوروزی به عتبات ثبت‌نام کردند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان از اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی در روز ۲۵ بهمن‌ماه خبر داد و افزود: نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عتبات نوروزی امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه بر روی سامانه عتبات قرار می‌گیرد.

خسروی بیان داشت: پس از اعلام اسامی به مدت پنج روز کاروان‌های اعزامی هر استان مشخص شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی شهر خود ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌ها و تخصیص‌های هر استان قرعه‌کشی انجام‌می‌شود، یادآور شد: در تلاش هستیم از تخصیص‌های استانی نیز استفاده کنیم تا هیچ زائر عتبات از زیارت در ایام نوروز بی‌بهره نگردد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اعزام ۴۰ کاروان زمینی و ۴ کاروان هوایی از استان به کشور عراق جهت عتبات نوروزی، گفت: متاسفانه شاهد اعزام زائران به صورت غیرقانونی توسط برخی افراد هستیم به‌همین منظور درصدد شناسایی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی هستیم.

انتهای پیام/د

۱۳۰ هزار ایرانی ثبت‌نام کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.