سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال افزایش قیمت در اقامتگاه های آموزش وپرورش نداریم

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هزینه اقامت فرهنگیان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در نوروز امسال تغییری نکرده است.

جهانگیر صفری با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد 24 پایگاه پذیرش برای اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در ایام نوروز، گفت: سه پایگاه پذیرش در شهر کرمانشاه و مابقی در مناطق 21 گانه آموزش و پرورش دیگر شهرستان‌ها مستقر است.

صفری با بیان اینکه 245 واحد آموزشی با 2100 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده، گفت: کلاس‌های درس در سه گروه ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده‌ است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: همچنین یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 نفر نیز در استان کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

صفری با پیش‌بینی رشد مسافران نوروزی که از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه استفاده خواهند کرد، افزود: برای افزایش ظرفیت اماکن اقامتی آموزش و پرورش نسبت به نوروز گذشته برنامه ریزی شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صفری بابیان اینکه نوروز گذشته 14 هزار و 424 خانوار در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، گفت: این خانوارها شامل 72 هزار و 120 نفر بودند.

وی اضافه کرد: نوروز گذشته 108 هزار و 180 نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

صفری افزود: نوروز سال گذشته بیشترین مسافرین اسکان یافته در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، قصرشیرین و سرپلذهاب بودند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

یازده مرکز رفاهی خانه معلم با ظرفیت 400 نفر نیز در استان کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.