سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بهار جلوه بخشش در مشهد

۱۲۰ بسته انواع ارزاق عمومی به ارزش ۸ میلیون تومان در قالب طرح بهار جلوه بخشش از سوی انجمن "ما هم بازی کودکان مشهدی" اهدا شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن "ما هم بازی کودکان مشهدی"در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: ۱۲۰ بسته انواع ارزاق عمومی به ارزش ریالی ۸ میلیون تومان در قالب طرح بهار جلوه بخشش از سوی انجمن ما هم بازی کودکان مشهدی در میان خانوار‌های تحت پوشش این انجمن توزیع شد.

ریحانه مقدم ادامه داد: این ۱۲۰ بسته ارزاق عمومی شامل برنج، قند، چای، عدس، سویا، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، ماکارانی، شکلات، عسل و روغن تهیه شده و در میان خانوار‌های تحت پوشش این انجمن توزیع شد.

وی افزود: در طرح قلک عیدی تعداد ۵۰ قلک در ۶ ماه پیش توزیع شد که این قلک‌ها در اواخر اسفند با مشارکت مردم مبلغ حدود ۲ میلیون تومان جمع‌آوری شد و با این کمک‌ها برای بچه‌های تحت پوشش اسباب بازی می‌خریم و این اسباب بازی‌ها را به عنوان عیدی به آن‌ها هدیه می‌دهیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن "ما هم بازی کودکان مشهدی" با اشاره به این‌که اهدا یک کانکس به روستای زلزله زده کوزران استان کرمانشاه برای استفاده به عنوان مدرسه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان از اقدامات شاخص سال ۹۶ این مجموعه بود، گفت: پس از زلزله کرمانشاه طرح امید به زندگی در کرمانشاه توسط این انجمن اجرا شد و در قالب این طرح مبلغ ۱۳ میلیون تومان به صورت نقدی و حدود ۷ میلیون تومان به صورت غیر نقدی شامل (پتو، گاز، پیک نیک و لوازم نوزاد) جمع‌آوری و این هدایا بلافاصله در میان هم‌وطنان زلزله‌زده به خصوص کودکان کرمانشاهی توزیع شد.

ریحانه مقدم ادامه داد: طرح صد لبخند زمستانی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته از سوی انجمن است که در این طرح ۳۱۶ لباس گرم و ۲۰ جفت چکمه دخترانه به ارزش ریالی ۶ میلیون تومان بین کودکان تحت پوشش در سراسر کشور توزیع شد.

وی افزود: طرح یلدا سخاوت پاییز در آخرین روز‌های فصل پاییز و در آستانه شب یلدا اجرا شد و در قالب این طرح تعداد ۱۰۰ پک شامل میوه، آجیل و مرغ توزیع شد و از دیگر اقدامات شاخص صورت گرفته می‌توان به توزیع ۶۵۰ بن نان ۲۰۰۰ تومانی در بین نانوایی‌های سطح شهر برای توزیع نان رایگان به نیازمندان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: برای سال ۹۷ در نظر داریم تا یک محل مناسب برای برگزاری کلاس‌های درسی و تفریحی برای بچه‌های تحت پوشش راه‌اندازی کنیم و در قالب این طرح گسترش برنامه‌های فرهنگی را در جامعه رقم بزنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن ما هم بازی کودکان مشهدی از رفع مشکلات موجود در بحث صدور مجوز قانونی این مجموعه خبر داد و گفت: به لطف الهی و پس یک سال پیگیری مستمر مجوز فعالیت ما از طرف فرمانداری صادر شد و به اداره ثبت شرکت‌ها معرفی شدیم و مراحل اجرایی آن به خوبی در حال اجراست و تا ابتدای سال ۹۷ شماره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری را دریافت می‌کنیم.

ریحانه مقدم در خصوص نحوه مشارکت مردم با انجمن ما هم بازی کودکان مشهدی، گفت: مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر از برنامه‌های این مجموعه به کانال تلگرام و اینستاگرام به نشانی @mahambazi مراجعه کنند.

انتهای پیام// م. ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.