سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهیار در برنامه تلویزیونی انس مطرح کرد؛

فعالیت ۲۰۰ موتورلانس در کلانشهر تهران/ تلاش برای کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار

رئیس اداره موتورلانس اورژانس تهران گفت: در شرایط فعلی ۲۰۰ موتورلانس در تهران با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید مهیار‌ رئیس اداره موتورلانس‌ اورژانس تهران عصر امروز با حضور در برنامه تلویزیونی انس، اظهار کرد: در حال حاضر 200 موتورلانس‌ در کلان شهر تهران با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: موتورلانس‌ ها از مرداد ماه 96 به صورت پایلوت‌ در کشور مشغول به فعالیت هستند و در کلانشهر تهران 160 نقطه فعال موتورلانس‌ وجود دارد.

افزایش پایگاه های موتور لانس در کلان شهر تهران

مهیار‌ با اشاره به اینکه در اصفهان نیاز جدی به استفاده از موتورلانس‌ بخاطر ترافیک دیده می‌شود، بیان کرد: افق آینده موتورلانس‌ اورژانس تهران، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران است و امیدواریم زمان گلدن‌تایم را از 12 دقیقه به 10 دقیقه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی نقاط فعال موتورلانس‌ به بالای 200 پایگاه یکی از اهداف سازمان موتورلانس‌ اورژانس تهران است، گفت: تکنسین‌های موتورلانس‌ آموزش‌های پیشرفته‌تری را نسبت به پرسنل آمبولانس تا توان مدیریت حوادث را به صورت تک نفره داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.