سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان؛

ارائه خدمات بیمه‌ای رایگان به بیش از ۳۰۰۰ نفر از بیماران خاص در سیستان و بلوچستان

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات و تحت پوشش قرار دادن ۳ هزار و ۴۸۴ نفر از بیماران خاص استان به صورت رایگان توسط بیمه سلامت در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین سرحدی معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۳ هزار و ۴۸۴ نفر از بیماران خاص سیستان و بلوچستان به صورت کاملا رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام‌اس در رده بیماران خاص قرار دارند عنوان کرد: بیمه سلامت تمام خدمات این بیماران را از جمله خدمات بستری و سرپایی را رایگان انجام می‌دهد.

سرحدی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت سالانه هزار میلیارد تومان در بخش سلامت مردم سیستان و بلوچستان هزینه می‌کند که بدین ترتیب ۹۰ درصد هزینه‌های درمان روستائیان و ۹۵ درصد هزینه درمان شهرنشینان توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب صندوق کارکنان دولت، روستائیان، بیمه همگانی، ایرانیان و سایر اقشار زیر چتر بیمه سلامت قرار دارند.

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاییان استان دارای دفترچه بیمه سلامت هستند افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مجموع بیمه شدگان روستائیان و عشایر هستند که دولت به طور رایگان برای آنان دفترچه بیمه سلامت صادر کرده است.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات بیمه‌ای رایگان به بیماران خاص در سیستان و بلوچستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.