سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار کلینیک سیار نورآوران سلامت در روستای رقه بشرویه

کلینیک سیار خیریه نورآوران سلامت امروز با حضور متخصصان جهادی دندانپزشکی و چشم پزشکی خراسان رضوی در روستای رقه بخش ارسک بشرویه آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ انتظاری مسئول بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور گفت: در این کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی به افراد زیر 15 سال و خدمات چشم پزشکی در اتاق عمل های سیار و مجهز تا مرحله عینک رایگان انجام می شود.

وی افزود: در این دوره نزدیک به ۵ هزار نفر از خدمات چشم پزشکی و ۲۵۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره مند خواهند شد.


انتظاری هدف از راه اندازی این کلینیک سیار خیریه را ترویج فرهنگ جهادی،همدلی و همزبانی مردم و مسئولان اعلام کرد و گفت: درصورت نیاز به عمل های بیشتر و مجهزتر اقدامات لازم در اتاق عمل های بشرویه و حتی فردوس و طبس نیز انجام خواهد شد.

 

زرینی مدیر اجرایی کلینیک سیار نورآوران سلامت با بیان اینکه در این طرح بیش از 50 پزشک شامل 10 چشم پزشک، 30 دندانپزشک و 10 تا 15 بینایی سنج همکاری خواهند کرد، گفت: این افراد که اغلب از خراسان رضوی می باشند به مدت دو ماه و نیم و تا اواخر آذر در این روستا به مداوای بیماران نیازمند در سه شهرستان فردوس، طبس و بشرویه خواهند پرداخت .

وی افزود: در این روستا سه کلینیک شامل یک کلینیک سیار چشم پزشکی ، یک کلینیک سیار اتاق عمل چشم پزشکی ویژه عمل آب مروارید و یک کلینیک سیار دندانپزشکی با دو یونیت دندانپزشکی مستقر شده است.

زرینی گفت: این سومین حضور کلینیک سیار نورآوران سلامت درخراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ک

راه اندازی کلینیک سیار خیریه با هدف ترویج فرهنگ جهادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.