سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوى:

بالغ بر ۲۵۰۰ نفر در نوبت فرزند خواندگی قرار گرفته اند

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: پروسه فرزند خواندگی تسهیل یافته که با مشارکت دادستانی ۲۶۰۰ نفر پشت نوبت فرزند خواندگی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوى در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک، گفت: با تسهیل پروسه فرزند خواندگی، شاهد افزایش تقاضا برای پذیرش کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در سطح جامعه هستیم.

با بیان اینکه در سال ۹۷، ۶۵ هزار کودک در این طرح غربال شده‌اند، گفت: در طرح "کوله مهربانی" با اولویت حاشیه شهر و نقاط مرزی استان و هدف تهیه لوازم‌التحریر و بسته تحصیلی، ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته تاکنون تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوى در خصوص بانوان معتاد که صاحب کودک هستند، ادامه داد: در ۶ ماه آینده مرکز معتادین اکبرآباد را در راستای ارتباط مستمر و کنترل شده بین مادر و فرزند تأسیس خواهیم کرد.

وی افزود: در شش ماه نخست سال ۹۷، بهزیستی وظیفه نگهداری ۳۱۴ مورد را به صورت شبانه یا روزانه و توانبخشی خانواده‌های کودکان کار را برعهده دارد.

پوریوسف از آمار کودکان طلاق خبر داد و گفت: از هر صد زوج متقاضی طلاق، ٩٠ کودک داریم که ۹۰ درصد آن زیر ١٨ سال سال دارند و ٥٥ درصد زیر ٧ سال که ٧٠ درصد از آن‌ها با مادر خود زندگى می‌کنند.

انتهای پیام//ا.آ
 

۵۵ درصد کودکان طلاق کتر از ۷ سال دارند

برچسب ها: بهزیستی ، طلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.