سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام حذفی فوتبال ایران؛

پیروزی ماشین سازان در دقیقه ۱۱۶ مقابل پارس جنوبی

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم‌به پیروزی ۲ بر یک برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی، تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌ سازی تبریز از ساعت 17:15 در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و در پایان وقت‌ های اضافه، شاگردان رضا مهاجری موفق شدند با گل دقیقه 116 خرم‌ حسینی توانست به پیروزی 2 بر یک برسند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

گل‌های این بازی توسط احمد موسوی در دقیقه 57 و محمد خرم‌ حسینی در دقیقه 116 برای ماشین‌سازی و حامد نورمحمدی در دقیقه 92 به ثمر رسید.

گفتنی است، در این مسابقه که با قضاوت کوپال ناظمی برگزار شد، حسین پورامینی و امیر میربزرگی ( پارس جنوبی جم ) و احمد موسوی، فرید بهزادی کریمی و حسین کنعانی‌زادگان ( ماشین سازی تبریز ) کارت زرد دریافت کردند.

گفتنی است، پیش از این دیدار، تیم‌های صنعت نفت آبادان، داماش گیلانیان، مس کرمان، پدیده مشهد و سپاهان اصفهان به مرحله یک‌ چهارم نهایی صعود کرده بودند و از بین برنده استقلال تهران - سایپا و پیروز دیدار پرسپولیس - نورد ارومیه و سپیدرود رشت، به جمع این تیم ها اضافه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی تبریز ۳ (۳) - (۴) ۳ صنعت نفت آبادان / شکست شاگردان توشاک در پنالتی‌ها / بازگشت فوق العاده آبادانی‌ها با درخشش کرار و جاناتان

پیکان ۰ (۵) - (۶) ۰ پارس جنوبی جم /شکست شاگردان جلالی در ضیافت حساس پنالتی‌ها

سپید رود رشت ۱ - ۰ ملوان بندر انزلی/پیروزی شاگردان کریمی در دربی جنجالی ال گیلانو


انتهای پیام/

شاگردان رضا مهاجری به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی صعود کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.