مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ؛

کامبک پدیده و کسب جواز صعود/ پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضربات پنالتی / پیروزی پر گل مس در خانه

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز(جمعه) ۳ بازی برگزار شد و تیم های سپاهان اصفهان، پدیده مشهد و مس کرمان به ترتیب با عبور از سد نساجی مازندران، فولاد خوزستان و سیراف کنگان بوشهر جواز حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها را به دست آوردند.

مس کرمان 5 - 2 سیراف کنگان بوشهر 

در کم اهمیت ترین بازی امروز مس کرمان که در مرحله قبلی با عبور از سد پدیده ملک شاهی به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیده بود، .موفق شد در خانه خود با نتیجه ۵ بر ۲ سیراف کنگان بوشهر را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. حمید کاظمی(۳گل) وشروین بزرگ(۲گل) برای تیم نادر دست نشان گل به ثمر رساندند و غلامعلی سماجی و رضا رضایی برای کنگانی ها گلزنی کردند.


برتری مس کرمان مقابل سیراف کنگان در جام حذفی


کامبک پدیده و کسب جواز صعود/ پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضربات پنالتی / پیروزی پر گل مس در خانه

پدیده مشهد 3 - 2 فولاد خوزستان 

دومین دیدار امروز بین صدرنشین و تیم نهم لیگ برتر یعنی پدیده مشهد و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام رضا برگزار شد. ۲ تیم به ترتیب با شکست دادن ذوب آهن اصفهان و مس شهر بابک به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بودند. سرخ پوشان اهوازی با وجود اینکه ۲ بار در این بازی از حریفشان پیش افتادند اما در نهایت بازی را در وقت های اضافی به شاگردان یحیی گل محمدی واگذار کردند تا پدیده با پیروزی ۳ بر ۲ در این دیدار، دومین مانع لیگ برتری اش را هم از سد راه بردارد. سینا مریدی(گل به خودی) اکبر صادقی و محمد مهدی مهدی خانی برای تیم میزبان و حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا برای فولاد گلزنان این بازی بودند.


پدیده خراسان ۳- ۲ فولاد خوزستان / کامبک شاگردان گل محمدی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی


کامبک پدیده و کسب جواز صعود/ پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضربات پنالتی / پیروزی پر گل مس در خانه

سپاهان اصهان 1 (4) - (3) 1 نساجی مازندران 

در آخرین بازی روز جمعه هم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران که به ترتیب با برتری مقابل شهرداری ماهشهر و شاهین لردگان در مرحله یک شانزدهم نهایی باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می رفتند که در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و اضافی، شاگردان امیر قلعه نویی در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ میهمانشان را شکست داده و به دور بعدی صعود کردند. کی روش استنلی برای سپاهان و سجاد شهباززاده(گل به خودی) برای نساجی گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی هم کی روش استنلی، محمد ایران پوریان، ولادیمیر کومان و مهدی کیانی برای زردپوشان دیار نصف جهان پنالتی هایشان را گل کردند اما ضربه ساسان انصاری به دستان حامد لک و در ادامه تیر دروازه نساجی برخورد کرد.

در سوی مقابل هم جورجی ولسیانی، مجتبی ممشلی و حامد شیری برای شاگردان جواد نکونام در ضربات پنالتی گلزنی کردند اما محمد آبشک و محمد عباس زاده در گل کردن پنالتی های خود ناکام ماندند.


سپاهان ۱ (۴) - (۳) ۱ نساجی مازندران / پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضیافت‌های پنالتی


کامبک پدیده و کسب جواز صعود/ پیروزی شاگردان قلعه نویی در ضربات پنالتی / پیروزی پر گل مس در خانه

حال باید دید با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این تیم ها در دور بعدی جام حذفی به مصاف چه حریفانی می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
تبریک خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
ضربات پنالتی هم خوشحالی داره؟!
آخرین اخبار