سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح جامع سلامت دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان باغملک، طرح جامع سلامت دانش آموزان در مدارس از امروز آغاز شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: هدف کلی بهداشت مدارس عبارت است از تشخیص، تامین و ارتقاء سلامت جسمی، روانی و اجتماعی و معنوی دانش آموزان و کارکنان در مدارس که این مهم با تلاش مدیران و مربیان بهداشت در آموزشگاه ها میسر می گردد.

حبیب الله ولی زاده، کارشناس بهداشت و سلامت مدیریت آموزش و پرورش باغملک عنوان کرد: شیوع و گسترش بیماری هایی همچون عارضه شپش و آنفلولانزای فصلی که دغدغه های بسیاری را برای والدین دانش آموزان مدارس حوزه شهری و هم حوزه روستایی ایجاد می کند اهمیت وجود افراد متخصص و کاربلد در مدارس به نام مراقبان سلامت را دوچندان کرده است.

وی افزود: توانمند سازی دانش آموزان ، پرسنل ، اولیاء ومربیان درزمینه مفاهیم ارتقای سلامت نوجوانان و جوانان در مدارس، ارائه خدمات بالینی سلامت محیط مدارس، بهبود تغذیه، تحرک فیزیکی و فعالیت بدنی، ارتقاء سلامت کارکنان،‌ خدمات سلامت روان و مشاوره‌ای، مشارکت والدین و جامعه در برنامه‌های ارتقاء سلامت در مدارس و شبکه داوطلبان سلامت دانش آموزان قسمتی از اهداف اصلی طرح جامع سلامت دانش آموزی است.

انتهای پیام/م

طرح جامع سلامت دانش آموزان در باغملک شروع شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.