سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوپو ColorOS 6.0 را معرفی کرد +تصاویر

شرکت اوپو رابط کاربری جدید خود را به نام ColorOS 6.0 برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی یک رویداد بسیار خاص در شهر شنزن چین، اوپو پنجمین سالگرد فعالیت رابط کاربری خود، ColorOS را جشن گرفت و نسل بعدی این رابط کاربری را با نام ColorOS 6.0 معرفی کرد. این شرکت همچنین مطرح کرد که ColorOS روی بیش از 250 میلیون دستگاه در 140 کشور و منطقه نصب شده است.

این رابط کاربری جدید بر اساس رنگ‌های روشن طرح‌بندی شده که اکثراً دارای پس زمینه سفید با طرح و رنگ‌های روشن همراه شده است. اوپو ادعا کرده که هدف از انتخاب رنگ سفید ساختن اتمسفری تازه در دستگاه‌های این شرکت است. اوپو اعلام کرده ColorOS 6.0 با گوشی‌های هوشمندی طراحی شده که دارای حاشیه مشکی نیستند اما روی گوشی‌های قدیمی اوپو هم کار خواهد کرد. البته اوپو هنوز لیست گوشی‌هایی را که از این رابط کاربری پشتیبانی می‌کنند، منتشر نکرده است.

بخش عمده ظاهر رابط کاربری جدید اوپو یک ظاهر جهانی دارد به نام Oppo Sans که در همکاری با شرکت طراحی فونت چینی «هانیی» طراحی شده است. ColorOS 6.0 دارای یک ماشین یادگیری داخلی است که اپلیکیشن‌ها را به جای بستن کامل آن‌ها در پس زمینه فریز می‌کند. این برنامه به اصطلاح فریز سریع هوش مصنوعی فعالیت‌های کاربر را در اپلیکیشن‌ها به مدت 2 هفته بررسی می‌کند تا عادت‌های کاربر را یاد بگیرد.

رابط کاربری جدید اوپو، ColorOS 6.0 در سل 2019 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود اوپو در خبرهای بعدی از این رابط کاربری دستگاه‌هایی که از این لانچر پشتیبانی می‌کنند و اولین دستگاهی را که آن را دریافت می‌کند، اعلام کند.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از Galaxy S۱۰ و گوشی تاشوی سامسونگ فاش شد


انتهای پیام/

رابط کاربری جدید گوشی‌های اوپو به صورت رسمی معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.