سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی:

تبدیل ۱۸ هکتار از باغ بزرگ امام رضا (ع) به باغ اردوگاه «نجمه خاتون»

باغ اردوگاه «نجمه خاتون» با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران و مسئولان افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: «باغ اردوگاه نجمه خاتون» همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، در مشهد افتتاح شد .

وی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت بانوان در طراحی بخش‌های مختلف این باغ تصریح کرد: نشاط آفرینی و امیدبخشی برای بانوان، تربیت محوری و رشد و اعتلای معرفتی، ، تکمیل نقش مادری و همسری بانوان و آمیختگی فرهنگ و اقتصاد در برنامه‌های ویژه بانوان و خانواده از جمله سیاست‌های اصلی و محوری ایجاد این باغ اردوگاه ویژه بانوان بوده است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت:این اردوگاه بخشی از باغ بزرگ امام رضا (ع) در تقاطع بلوار خیام و توس است که حدود ۱۸ هکتار از این باغ به باغ اردوگاه «نجمه خاتون» برای بانوان تبدیل شده است.

دژبرد افزود: این مرکز، با فراهم کردن فرصت برای ایده‌پردازی بانوان به دنبال حمایت از ایده‌های نو و خلاق بانوان و پشتیبانی از آن‌ها ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کسب و کار‌های خلاق بانوان در دستور کار قرار داده شده است تصریح کرد: این مرکز همچنین متولی پیشبرد تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در کسب و کار‌های خلاق فرهنگی ویژه بانوان است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت:مرکز خلاقیت و نوآوری بانوان، نمایشگاه و بازار خلاقیت و نوآوری بانوان، مرکز راهنمایی و مشاوره بانوان، بوستان کتاب و اندیشه، مرکز آموزش، نمایشگاه مفاخر جریان‌ساز فکری فرهنگی و اقتصادی بانوان، نمایشگاه سبک زندگی بانوی ایرانی، بوستان زن و خانواده و گلستان نونهالان را از جمله بخش‌های مختلف این باغ اردوگاه می‌باشد.
 
انتهای پیام//م.ص
 

افتتاح اردوگاه نجمه  خاتون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.