سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ نورآبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

دستگیری سارقان نوجوان موبایل قاپ/ متهمان به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از دستگیری دو سارق نوجوان موبایل‌ قاپ در محدوده مهرآباد جنوبی خبر داد.

سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به دلیل افزایش سرقت تلفن‌های همراه در منطقه مهرآباد جنوبی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اغلب سرقت‌ها در خیابان آزادی و سه‌راه آذری انجام می‌شد، افزود: با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این منطقه و بررسی دوربین‌های مداربسته شهری، مناطق پرخطر شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی تصریح کرد: با بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی مشکی رنگ که سرقت‌های متعددی توسط راکبان آن به ثبت رسیده بود، شناسایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس حین گشت‌زنی در منطقه، متوجه سرقت تلفن همراه یک شهروند خانم، توسط راکبان موتورسیکلت مورد نظر شدند، به همین منظور به تعقیب و گریز آن پرداختند.

سرهنگ نورآبادی با اشاره به اینکه یکی از سارقان، تلفن همراه سرقتی را به زمین پرتاب کرد و به فرار خود ادامه داد، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو سارق موتورسوار توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در اعترافات اولیه اعلام کردند که بار اولشان است که دست به سرقت می‌زنند، گفت: با بررسی موضوع و بر اساس شواهد به دست آمده و با دعوت شاکیان پرونده به کلانتری، سارقان شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی با بیان اینکه هر دو سارق ۱۷ سال سن دارند، تصریح کرد: متهمان توسط بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۹ به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند و پرونده نیز جهت بررسی بیشتر به پایگاه پنجم اداره آگاهی فاتب ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.