سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۳۰۰ متر مربع از موقوفات آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید

معاون فنی و موقوفات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع از موقوفات این نهاد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خلیل اکبری معاون فنی و موقوفات آستان قدس رضوی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با عنایات حق تعالی و امام رضا (ع) در مسیر عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب در منشور ۷ گانه تولیت آستان قدس، موقوفات این مجموعه در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تحصیلی و تربیتی برای استفاده دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح فضا‌های فرهنگی باغ بیلدر تصریح کرد: مجموع مساحت این باغ ۱۶۰ هکتار می‌باشد که در این فاز از برنامه‌ها ۴۰ هکتار آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اکبری ادامه داد: امروز همچنین ۴ سالن با ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا و ظرفیت ۸۰۰ نفر افتتاح می‌شود که ۲ فضا به خوابگاه، یک فضا به نمازخانه و یک فضا به سالن غذاخوری اختصاص داده شده و در کنار آن به فضا‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تحصیلی و تربیتی اقدامات قابل توجهی توسط آستان قدس رضوی انجام شده است، گفت: پیش از این رویداد مدرسه‌ای در سرخس در زمینی ۴ هزار متری و در زیربنای هزار ۶۰۰ متری بوده که در این فضا دو مدرسه ۶۰۰ نفره ساخته شده است و امروز افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی آستان قدس رضوی افزود: در گام بعدی نیز اردوگاه فرهنگی دختران طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه گناباد همزمان با دهه فجر تصریح کرد: این کتابخانه در فضای ۲ هزار متری با اعتبار ۳ میلیارد تومان در فضای آقایان و بانوان ساخته شده است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

بهره برداری از موقوفات آستان قدس رضوی در دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.